Καλό μήνα..καλη εβδομάδα.. είχα μία όμορφη συνάντηση με την υφυπουργό εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων αρμόδια για την δημογραφικη πολιτική και την οικογένειά !!!Μαρία Συρεγγελα!!!!!.. Ήθελε να με ευχαριστήσει για την ανεύρεση εργασίας σε συνανθρώπους μας σχετικά με την απορρόφηση ανέργων στο κομμάτι του ιδιωτικού τομέα σε διάφορες ειδικότητες... Στα πλαίσια σε αυτήν τη συνάντηση Είπαμε πολλά θετικά για μία  δυναμική συνεργασία με όμορφα οράματα  για το μέλλον. .. Με την σύσταση και εξυπηρέτηση για τους συνανθρώπους μας για την ανεύρεση  εργασίας. . Και να γνωρίζετε ότι εγώ δεν Δεν κοιτάω πολιτικά γραφεία υπουργών ή υφυπουργών ή βουλευτών ή πολιτευτών κοιτάζω κατάματα τον συνάνθρωπό μου και να μπορέσω να κάνω σύσταση για ένα καλύτερο αύριο στην προσωπική του ζωή. . . . . Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου Πού είστε δίπλα μου

💪💪💪💪💪❤❤❤ και για αυτή τη γνωριμία Ευχαριστώ πολύ το φίλο μου τον Andreas Spirakos  και συνεργάτη μου💪💪💪💪💪

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΨΑΧΕΙΛΗΣ
Σύμβουλος ΔΕΕΠ   Β Πειραιά
 
Top