ΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΠΩΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ  ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;;;

ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΙ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΟΥ ΝΣΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ FB, SALAMIS NEWS IT


ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΑ,,✓

Ως γνωστό όλοι ξέρετε την φιλοζωική μου στάση ζωής και ποσο τρέχω για τα σκυλιά!

Σήμερα λοιπόν  πρόεδρος γνωστης φιλοζωικης  πήρε τηλ και με  ΑΠΕΙΛΈΣ,με υβριστικους χαρακτηρισμους μου ζήτησε να μην ξανα ανεβασω τα θέματα με της άδειες ταιστρες !!!

Έχω να  πω μου είναι αδιάφορο αν σας χαλάει η εικόνα ,μου είναι αδιαφορο αν δεν σας αρέσει ,με ενδιαφέρει τα ζώα να έχουν τροφή και καθαρό νερό ,αυτό δεν σας ενδιαφέρει;;;

Και αντί να με πάρετε τηλ να μου πείτε που είναι η ποστα αυτή ,ανοιξατε ένα στόμα βόθρο!!

Ακούστε λιγο...... εγώ δεν δέχομαι ούτε απειλές ούτε εκφοβισμόυς .

Το ότι με μπλοκάρατε να μην μπορώ να γράψω είναι μια παγια τακτική της γνωστής "παρέας" σας  αλλά οκ κάνενα θέμα😂😂  

Την επόμενη φορά που θα ξανα γινει θα πράξω τα νόμιμα και θα βγάλω τα ονόματα στην φόρα!!!!

Μέχρι τότε μην κουνάτε το δάχτυλο σε μένα και  βάλετε τροφή(καθαρη) και νερό καθαρό στα σκυλιά και αφήστε τα λόγια !!!!!!!!


 
Top