Η Wolt έχει περισσότερους από 4.000 υπαλλήλους και λειτουργεί σε 23 ευρωπαϊκές αγορές.
Στην ελληνική αγορά, η Wolt εισήλθε πριν από δύο χρόνια και έπειτα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, έχει επεκτείνει την παρουσία της σε Λάρισα, Πάτρα, Βόλο και Ηράκλειο. Παράλληλα, έχει μπει στον ανερχόμενο κλάδο της διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ, ανοίγοντας μέχρι στιγμής δύο dark stores με 2.000 κωδικούς, από όπου παραδίδει παραγγελίες σε 20-30 λεπτά.
Η ανακοίνωση της συμφωνίας ώθησε τη μετοχή της DoorDash σε άνοδο περίπου 20% στη μετασυνεδρίαση της Wall Street χθες.
Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει επενδύσεις 400 εκατ. δολαρίων στην εφαρμογή ειδών σούπερ μάρκετ Flink, σύμφωνα με τους Financial Times.
Έπειτα από την εξαγορά της Wolt από την DoorDash, ο αναλυτής της Barclays Ross Sandler μιλά για έναν «ευρωπαϊκό ψυχρό πόλεμο» στις εφαρμογές delivery, όπου οι μεγάλοι «παίκτες» σπεύδουν να «καταπιούν» τους μικρότερους ανταγωνιστές που εμφανίζουν δυναμική.
«Μιλώντας ειλικρινά, εάν με είχατε ρωτήσει πριν από μερικούς μήνες, θα έλεγα ότι θα προτιμούσα να ανταγωνιστών την DoorDash», είπε ο ιδρυτής και CEO της Wolt, Miki Kuusi. «Απλά είδα ότι μπορούμε να κάνουμε τόσο περισσότερα μαζί, γιατί τελικά, πάντα ήμασταν μια εταιρεία αουτσάιντερ, που ήρθε από μία δύσκολη αγορά», πρόσθεσε.
Ο Kuusi θα τεθεί επικεφαλής της DoorDash International, μιας νέας μονάδας για τις δραστηριότητες εκτός ΗΠΑ του ομίλου.
Η Wolt ιδρύθηκε το 2014 και ως ιδιωτική εταιρεία είχε αντλήσει χρηματοδότηση 800 εκατ. δολαρίων. Τα έσοδά της τριπλασιάστηκαν στα 345 εκατ. δολάρια πέρυσι, ενώ το αποτέλεσμά της εμφάνισε ζημιές 45 εκατ. δολαρίων.
Η εφαρμογή έχει πάνω από 2,5 εκατ. ενεργούς χρήστες, με την αξία των παραγγελιών να ξεπερνά τα 2,5 δισ. δολάρια τον χρόνο.
Πέρυσι, η Wolt κέρδισε τον τίτλο της δεύτερης ταχύτερα αναπτυσσόμενης εταιρείας στην Ευρώπη, από τους Financial Times.
moneyreview.gr