Σήμερα, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για αυτήν τους την κίνηση αφού η εταιρεία τους, η Nayuki Holdings Ltd., εκτιμάται στα 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ακόμη και μετά την πτώση της μετοχής την Τετάρτη στο ντεμπούτο της στο Χονγκ Κονγκ.
Καθένας από τους δύο επιτυχημένους επιχειρηματίες αξίζει περίπου 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια και κατέχει το 28% της επιχείρησης σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index.
«Δεν ήταν μια απερίσκεπτη απόφαση», δήλωσε η Πενγκ, εκτελεστική και γενική διευθύντρια της εταιρείας. «Περάσαμε σχεδόν δύο χρόνια δοκιμάζοντας τα ραφήματά μας και την τύχη τους … στο δρόμο προτού αποφασίσουμε να ανοίξουμε το πρώτο μας κατάστημα».
Ο Ζαο, 42 ετών και πρόεδρος της Nayuki, στο παρελθόν είχε εργαστεί σε αρκετές εταιρείες τροφίμων μεταξύ αυτών και η μονάδα Burger King’s στο Σενζέν. Η Nayuki, ξεκίνησε να λειτουργεί μόλις με τρία καταστήματα στην πόλη Σενζέν. Μέσα σε αυτά τα χρόνια, έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει περισσότερα από 560 καταστήματα σε περισσότερες από 70 πόλεις, κυρίως στην Κίνα. Η εταιρεία στοχεύει να ανοίξει 300 ακόμη καταστήματα φέτος και άλλα 350 το 2022,.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν στα 17,12 δολάρια, περίπου 14% χαμηλότερες από την αρχική τιμή δημόσιας προσφοράς η οποία ανερχόταν στα 19,80 δολάρια. Η Nayuki κατάφερε να συγκεντρώσει περίπου 656 εκατομμύρια δολάρια στην IPO της. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της προέρχεται από τις πωλήσεις της στο Διαδίκτυο, αφού ο κορωνοϊός άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες. «Μετά την πανδημία, το 70% των παραγγελιών μας γίνεται μέσω του διαδικτύου» δηλώνουν εκπρόσωποι της εταιρείας.
Πέρσι, παρουσίασε έσοδα περίπου 3,1 δισεκατομμύρια γουάν (480 εκατομμύρια δολάρια) και καθαρή ζημιά περίπου 203 εκατομμύρια γουάν. Ο Πενγκ δήλωσε ότι η εταιρεία εργάζεται για τη μείωση του κόστους και την αύξηση της αποτελεσματικότητας.
«Δεν ήταν μια απερίσκεπτη απόφαση», δήλωσε η Πενγκ, εκτελεστική και γενική διευθύντρια της εταιρείας. «Περάσαμε σχεδόν δύο χρόνια δοκιμάζοντας τα ραφήματά μας και την τύχη τους … στο δρόμο προτού αποφασίσουμε να ανοίξουμε το πρώτο μας κατάστημα».
Ο Ζαο, 42 ετών και πρόεδρος της Nayuki, στο παρελθόν είχε εργαστεί σε αρκετές εταιρείες τροφίμων μεταξύ αυτών και η μονάδα Burger King’s στο Σενζέν. Η Nayuki, ξεκίνησε να λειτουργεί μόλις με τρία καταστήματα στην πόλη Σενζέν. Μέσα σε αυτά τα χρόνια, έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει περισσότερα από 560 καταστήματα σε περισσότερες από 70 πόλεις, κυρίως στην Κίνα. Η εταιρεία στοχεύει να ανοίξει 300 ακόμη καταστήματα φέτος και άλλα 350 το 2022,.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν στα 17,12 δολάρια, περίπου 14% χαμηλότερες από την αρχική τιμή δημόσιας προσφοράς η οποία ανερχόταν στα 19,80 δολάρια. Η Nayuki κατάφερε να συγκεντρώσει περίπου 656 εκατομμύρια δολάρια στην IPO της. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της προέρχεται από τις πωλήσεις της στο Διαδίκτυο, αφού ο κορωνοϊός άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες. «Μετά την πανδημία, το 70% των παραγγελιών μας γίνεται μέσω του διαδικτύου» δηλώνουν εκπρόσωποι της εταιρείας.
Πέρσι, παρουσίασε έσοδα περίπου 3,1 δισεκατομμύρια γουάν (480 εκατομμύρια δολάρια) και καθαρή ζημιά περίπου 203 εκατομμύρια γουάν. Ο Πενγκ δήλωσε ότι η εταιρεία εργάζεται για τη μείωση του κόστους και την αύξηση της αποτελεσματικότητας.