Από τον Νοέμβριο θα τεθεί σε λειτουργία η διέλευση με έναν πομποδέκτη από όλα τα διόδια. Η διαλειτουργικότητα, που επί μια δεκαετία αποτελεί σημείο τριβής ανάμεσα στους παραχωρησιούχους, όπως αναφέρει η "Καθημερινή" θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Από προχθές στους αυτοκινητόδρομους που διαθέτουν πομποδέκτες προστέθηκε και η Εγνατία Οδός. Η ακριβής ημερομηνία για την αλλαγή δεν έχει καθοριστεί, όμως η Hellastron, που είναι το συλλογικό όργανο των εταιρειών που διαχειρίζονται διόδια, συμφώνησε με τα μέλη της και το υπουργείο Υποδομών για την έναρξη της διαλειτουργικότητας σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους. Σήμερα οι διασυνδεδεμένοι χωρίζονται σε δύο ομάδες: Αττική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Μορέας, Γέφυρα στην πρώτη ομάδα, και Νέα Οδός και Κεντρική Οδός στη δεύτερη. Το σημείο τριβής ήταν το ποσοστό του κομίστρου που θα παρακρατεί η κάθε εταιρεία και διαμορφώθηκε τελικά κάτω από το 2%. Όταν για παράδειγμα ο οδηγός χρησιμοποιεί πομποδέκτη της εταιρείας Α για να περάσει από τα διόδια της Β, τότε η Α θα παρακρατήσει το ποσοστό αυτό και θα αποδώσει στην Β το υπόλοιπο. Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός θα μπορεί να περνάει από τα ηλεκτρονικά διόδια όλης της χώρας χωρίς προβλήματα.
 
Top