Σχετικά με τους ισχυρισμούς του άρθρου:
Α.- Η συγκέντρωση δεν ήταν κρυφή. Το γεμάτο θέατρο μπορεί κανείς να το δει και σε φωτογραφίες.
Β.- Το άρθρο μιλά για τρεις διαρροές εκ των δεκαπέντε που ανακοινώθηκαν. Όμως οι δύο αναφερόμενες δεν ήταν μέσα στους δεκαπέντε. Εύκολα αποδεικνύεται αυτό από το δελτίο τύπου και τις φωτογραφίες των δεκαπέντε που ανέβηκαν στην σκηνή.
Γ.- Για τον τρίτο αναφερόμενο, δεν ξέρω από πού αντλεί η εφημερίδα τις πληροφορίες όμως ο κύριος Κύρου, για χρόνια διευθυντής μου στο ΕΠΑΛ Δραπετσώνας και φίλος μου ήταν μαζί μου πάνω στη σκηνή με τους δεκαπέντε που παρουσίασα.
Δ.- Όχι μόνο δεν είμαι"λαγός" του Βρεττάκου, αλλά, αντιθέτως, είμαι η μόνη υποψηφιότητα που μπορεί να τον κερδίσει στον β' γύρο. Αν θέλετε μπορώ να σας αναλύσω τους λόγους αν και είναι σε όλους γνωστοί.

 
Top