Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ είχε ορισμένα... νεύρα από την περασμένη Δευτέρα για το ματς του Ολυμπιακού με τον Άρη οπότε ήταν επόμενο να ανεβάσει τους τόνους και να στείλει μηνύματα σε παίκτες την Πέμπτη.
Ο Πορτογάλος τεχνικός ήταν ιδιαίτερα ενοχλημένος στην προπόνηση της Πέμπτης και είχε και κάποια νεύρα λόγω της εικόνας της ομάδας του στο παιχνίδι με τον Άρη στην Θεσσαλονίκη. Ανάμεσα στ' άλλα ο Ζαρντίμ φρόντισε να στείλει τα sms του προς όλη την ομάδα με τα ανάλογα... γκάζια αλλά και μηνύματα σε παίκτες που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα στο εν λόγω ματς όπως οι Τάτος και Μήτρογλου.

«Σε κάποιους από εσάς δίνουμε ευκαιρίες και δεν τις αξιοποιείτε όπως πρέπει. Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Είναι ντροπή τέτοιες εμφανίσεις για μία μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός», σχολίασε σχετικά ο κόουτς των πρωταθλητών Ελλάδας. Επίσης ξεκαθάρισε προς πάσα κατεύθυνση ότι «όποιος έχει το παραμικρό πρόβλημα να έρχεται στο γραφείο μου και να μου το λέει.

Πρέπει όμως όλοι σας να ξέρετε και να αντιληφθείτε ότι εγώ είμαι ο προπονητής και εγώ παίρνω τις αποφάσεις στην ομάδα». Με αυτόν τον τρόπο θέλησε να διασφαλίσει ότι δεν θα επαναληφθούν ανάλογες εμφανίσεις στο μέλλον και ότι όλοι οι παίκτες από εδώ και πέρα θα δείξουν αυτά που μπορούν και όλα όσα πρέπει να δώσουν.

http://www.pireasnews.gr
 
Top