Εντελώς απρόθυμοι να πληρώσουν οποιοδήποτε χρηματικό ποσό για να χρησιμοποιούν τα social media εμφανίζονται οι χρήστες του Ίντερνετ...
Έρευνα που διεξήγαγε η Σχολή Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, σε δείγμα 2.000 ατόμων, κατέδειξε ότι το σύνολο των χρηστών του Διαδικτύου δεν επιθυμούν να πληρώσουν συνδρομή για ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter.
Απαντώντας στην ερώτηση αν θα ήταν διατεθειμένοι να καταβάλλουν χρήματα για να χρησιμοποιούν αυτές τις ιστοσελίδες, όλοι τους απάντησαν «κατηγορηματικά όχι». Το ποσοστό των ερωτηθέντων που δηλώνει ότι θα πλήρωνε για την πρόσβαση σε αυτά τα sites είναι κυριολεκτικά 0%.
Ερμηνεύοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Τζέφρι Κόουλ, διευθυντής του Κέντρου για το Ψηφιακό Μέλλον του Πανεπιστημίου, ανέφερε ότι η απροθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν αποδίδεται στο γεγονός ότι «δεν επιθυμούν να παραιτηθούν του δικαιώματος που έχουν στην χωρίς κόστος πρόσβαση, που αποτελεί σήμερα ‘’δεδικασμένο’’ του Ίντερνετ».
«Το εύρημα της απόλυτης απροθυμίας για πληρωμένο προϊόν, υπογραμμίζει τη δυσκολία του να πειστούν οι χρήστες του Διαδικτύου να πληρώσουν για κάτι που ήδη απολαμβάνουν δωρεάν», δήλωσε ο καθηγητής.
FIMOTRO