Την εισαγωγή της πετρελαιοκίνησης στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα εξετάζει η Κυβέρνηση. Η ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής διενεργεί ειδικές μελέτες περιβαλλοντικής φύσης, από τα αποτελέσματα των οποίων θα εξαρτηθεί το εάν θα επιτραπεί ή όχι η πετρελαιοκίνηση και στα...
μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ημερησία» εντός του Σεπτεμβρίου ή το αργότερο στις αρχές του Οκτώβρη η κυβέρνηση θα είναι σε θέση να τοποθετηθεί για το εάν θα επιτραπεί ή όχι και στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, η χρήση της πετρελαιοκίνησης. Όπως τονίζεται, αυτό θα γίνει μόνο αν διαπιστωθεί ότι τα σωματίδια που προκύπτουν από την κίνηση με πετρέλαιο δεν δημιουργούν πρόβλημα και κυρίως δεν επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον, όσο και τη δημόσια υγεία. Η υπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη από τη Θεσσαλονίκη όπου και βρέθηκε χθες, παραδέχθηκε ότι είναι ανοικτό το ενδεχόμενο της εισαγωγής της πετρελαιοκίνησης στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα. Υπό το πρίσμα αυτό κατέστησε σαφές ότι την περίοδο αυτή το υπουργείο μελετά το όλο θέμα και πως εστιάζει σε παραμέτρους όπως για παράδειγμα η ποιότητα των καυσίμων, με σκοπό να διασφαλιστεί ότι τα εκπεμπόμενα σωματίδια δεν ρυπαίνουν περαιτέρω. Επανέλαβε δε, ότι άποψή της είναι πως «το πιο αποτελεσματικό μέτρο για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, είναι η λιγότερη χρήση των ΙΧ αυτοκινήτων». Τα οφέλη για τους καταναλωτές από την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη θα είναι τεράστια καθώς θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος που έχει πολύ μικρότερο ετήσιο κόστος χρήσης από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, οι εισαγωγείς και έμποροι θα δουν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν ακόμη και αν στην αρχή το ποσοστό είναι μικρό ενώ παράλληλα θα τονωθούν και στα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας τα οποία προέρχονται από τα Τέλη Ταξινόμησης, τον ΦΠΑ αλλά και τον Φόρο Πολυτελείας.
 
Top