Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, για αυτοκίνητα που μπαίνουν για πρώτη φορά σε κυκλοφορία από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων...




Στην περίπτωση αυτή, θα φορολογούνται πολύ ευνοϊκά ή και θα απαλλάσσονται όσα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ασχέτως από την τεχνολογία του αυτοκινήτου (υβριδικό ή μη) αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες (κυβισμός κλπ).

Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, προτείνεται να ισχύσει η παλαιά κλιμάκωση του 2008 -προ των αλλαγών Σουφλιά- προσαυξημένων κατά 7% ως 20%.

Στην περίπτωση αυτή, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν κατά προσέγγιση ως εξής:


Κυβισμός Τέλη 2008 Τέλη 2011
έως 300 κ.εκ. 15 ευρώ 18 ευρώ
301-785 κ.εκ. 38 ευρώ 40 ευρώ
786-1.357 κ.εκ. 93 ευρώ 100 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ. 168 ευρώ 180 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ. 372 ευρώ 400 ευρώ
2.358 και άνω 483 ευρώ 550 ευρώ

 
Top