ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΛΑΛΟΣ:"Η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τα εχέγγυα για μια σταθερή αναπτυξιακή πορεία του ενοποιημένου δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας"

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ

-Σήμερα, στο ξεκίνημα ενός δύσκολου αλλά καινοτόμου εγχειρήματος στην Τοπική αυτοδιοίκηση, όπως είναι το σχέδιο Καλλικράτης και η συνένωση των δήμων ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ,ποια είναι τα σχέδια σας;

Αποτελεί όραμα μου να ηγηθώ ενός ψηφοδελτίου Νίκης του ΠΑΣΟΚ. Θεωρώ ότι η εμπειρία και οι γνώσεις μου, είναι τα εχέγγυα για μια σταθερή, αναπτυξιακή πορεία του ενοποιημένου δήμου. Είμαι σίγουρος και χωρίς κανένα ενδοιασμό ότι μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις μια τέτοιας θέσης. Εκτιμώ ότι μπορώ να συσπειρώσω τις μεγαλύτερες δυνάμεις, τις περισσότερες δυνάμεις λειτουργώντας ενωτικά για την παράταξη μου και θα έλεγα χωρίς ίχνος εγωισμού με την δική μου υποψηφιότητα μπορούμε να νικήσουμε στις δημοτικές εκλογές του Νοέμβρη. Έστω και αν είχα την παραμικρή αμφιβολία για την νικηφόρα-ενωτική υποψηφιότητα μου, όχι απλά δεν θα την διεκδικούσα, αλλά ούτε σαν σκέψη δεν θα πέρναγε από το μυαλό μου. Είμαι απόλυτα βέβαιος για τη νίκη! Θέλω να πιστεύω ότι κάποιοι φίλοι, και σύντροφοι , στελέχη της αυτοδιοίκησης σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο καθώς και στην ηγεσία του κόμματος θα μου εμπιστευτούν τα ηνία της παράταξης ώστε να την οδηγήσω στην Νίκη.

-Ποιο θα είναι το προσωπικό σας σύνθημα σ’ αυτές τις δημοτικές εκλογές;

Γνώση, εμπειρία, μεράκι για προσφορά θα είναι το σύνθημα μoυ. Με αυτό το σύνθημα θα αγωνιστώ μαζί με τους συνεργάτες μου και θα γυρίσουμε σελίδα στο ενοποιημένο δήμο μας. Οι συνδημότες μου γνωρίζουν την προσφορά μου, γνωρίζω τα προβλήματα τους. Θα είμαι δίπλα τους. Με ενδιαφέρει ο ενεργός, ο ενημερωμένος και συμμέτοχος πολίτης. Δεν είμαι ο άνθρωπος των μεγάλων λόγων, είμαι ο άνθρωπος των ουσιαστικών έργων που στόχο έχουν το καλύτερο σήμερα και αύριο των συνδημοτών μου.

-Ποια θα είναι η πρώτη προτεραιότητα σας ως δήμαρχος του ενοποιημένου δήμου ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ;

Πρώτη προτεραιότητα της δημοτικής μου ομάδας θα είναι η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου που ξεκινάει από το χώρο των λιπασμάτων και φτάνει μέχρι το Κερατσίνι. Μέσα από αυτή την ανάπλαση και ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου θα δημιουργηθούν αξιόλογες υποδομές αναψυχής, πολιτισμού, πρασίνου αλλά το σημαντικότερο είναι ότι θα δημιουργηθούν 3.000 θέσεις εργασίας, σε ένα δήμο που σήμερα μαστίζεται από την ανεργία.

-Η αναδάσωση του όρους Αιγάλεω θα είναι στα σχέδια σας ως δημοτική αρχή;

Ως δημοτική αρχή θα εργαστούμε συντονισμένα από την πρώτη κιόλας ημέρα ώστε να αναδασωθεί το Όρος Αιγάλεω. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να αξιοποιήσουμε το 95% σε καθαρότητα και πλέον του νερού της Ψυτάλλειας, να μεταφερθεί αυτό στο χερσαίο χώρο και από εκεί να το εκμεταλλευόμαστε για το πότισμα του αστικού και περιαστικού πρασίνου. Έχουν ήδη εκπονηθεί μελέτες επ’ αυτού και είναι ένα ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο σχέδιο ,που θα επιφέρει σημαντικά περιβαλλοντολογικά και οικονομικά οφέλη για τον ενοποιημένο δήμο Κερατσινίου- Δραπετσώνας.

-Υπάρχει στο πρόγραμμα σας κάποιος σχεδιασμός για την έλευση του ΜΕΤΡΟ στον ενοποιημένο Δήμο;

Επειδή από παράλειψεις τόσο της δημοτικής αρχής όσο και του κεντρικού σχεδιασμού δεν έχει συμπεριληφθεί στα σχέδια της γραμμής του ΜΕΤΡΟ να περάσει γραμμή από το Κερατσίνι . Έτσι η μοναδική λύση είναι η υπογειοποίηση της γραμμής από τον ηλεκτρικό του Πειραιά μέχρι την πόλη μας- πλατεία Λαού, ώστε να μην υπάρξουν οχλήσεις και κόψιμο της πόλης στα δυο. Στο σταθμό αυτό με τοπική συγκοινωνία θα μεταφέρονται οι δημότες της Δραπετσώνας και του Κερατσινίου. Είναι ένα έργο πνοής που θα τονώσει το δήμο μας και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των δημοτών μας. Όσοι υποψήφιοι δήμαρχοι δηλώνουν ότι θα περάσει η γραμμή του ΜΕΤΡΟ από την πόλη μας, το κάνουν για ψηφοθηρία και για να κερδίσουν τις εντυπώσεις.

-Αποτυπώστε μας τη δική σας σκοπιά για την πολιτική κατάσταση σήμερα.
Το πολιτικό μας σύστημα χωλαίνει, χρειάζεται δόσεις ανανέωσης. Υπάρχουν δυστυχώς και σημάδια ανεντιμότητας και διαπλοκής, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως το διαφορετικό δεν μπορεί να επιβιώσει. Η αξιοπρέπεια, ο σεβασμός και η συνέπεια απέναντι στη κοινωνία, στον πολιτισμό και στο περιβάλλον είναι αξίες τις οποίες πρεσβεύω και θα προσπαθήσω να τις κάνω πράξη και ως δήμαρχος του ενοποιημένου δήμου, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ : ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΛΟΓΛΟΥ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ :fonipeiraioton.blogspot.com

 
Top