ΝΙΝΑ ΚΑΣΙΜΑΤΗ : "ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ"...

ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΛΑΛΟΣ : "ΒΡΗΚΑΤΕ ΕΤΟΙΜΗ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΛΛΟΙ"...

Συνεχίζεται ο πόλεμος δηλώσεων στο facebook  με την κ. Νίνα Κασιμάτη να επανέρχεται με δήλωση "φωτιά" στην οποία  αναφέρει ότι ο κ. Καννέλος Λάλος...δεν είναι άξιος να υπερασπιστεί το ΠΑΣΟΚ...:


"Αγαπητέ Κανέλλε Λάλε, να σε πληροφορήσω ότι από το ΠΑΣΟΚ αποχώρησα το 2010. Κατά τα άλλα λες να πήρα 25.000 ψήφους στη Β'Πειραιά επειδή ο κόσμος δεν γνωρίζει εμένα, την πορεία μου, και την οικογένεια μου; Λυπάμαι για το μένος σου, αλλά με αναγκάζεις να σου μιλήσω ανάλογα:

Δεν είσαι άξιος να υπερασπιστείς το ΠΑΣΟΚ εσύ, αλλά ούτε και να μας πιάνεις στο στόμα σου, γιατί εσύ ανήκεις σε όλους όσους, ζώντος μάλιστα του Ανδρέα, προσπαθήσατε να το αποκόψετε από τις σοσιαλιστικές και πατριωτικές του ρίζες, που κάποιοι άλλοι οπως ο πατέρας μου με τη ζωή του και την προσφορά του, και εγώ στην ΚΕ και του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ(!) 
υπερασπιζόμασταν. Εσείς είστε λοιπόν οι γενίτσαροι του νεοφιλελευθερισμού, που τολμάτε να μιλάτε για το ΠΑΣΟΚ ενώ ταυτόχρονα ομνύετε στο όνομα Μητσοτάκης!

Πάντως από την αντίδρασή σου καταλαβαίνω ότι η ανάλυσή μου σε άγγιξε ως το κόκαλο, μολοταύτα πρέπει να σου πω ότι δεν σου απευθυνόταν".

Σε ανάλογο ύφος ήταν και η απάντηση του κ. Κανέλλου Λάλου ο οποίος κατηγόρησε την κα. Κασιμάτη ότι εγκατέλειψε το ΠΑΣΟΚ...μόλις κατάλαβε ότι αυτό βυθιζόταν...:

"Κυρια Κασιματη.κατ αρχας χαιρομαι που επιβεβαιωνεις οτι μεχρι το 2010 εισουν στην Κεντρικη επιτροπη του ΠΑΣΟΚ και προς επαληθευση αυτου που εγραψα οτι υπηρετησατε οικογενειακως αυτο το κομμα (ΚΑΡΤΕΛ.οπως το αποκαλεσατε) να θυμησω οτι το 2004 και το 2007 η μητερα σας ηταν υποψηφια βουλευτης του.Λυπαμαι που εμπλεκετε στην συζητηση μας τον αειμνηστο πατερα σας,ο οποιος πραγματι μεχρι τον θανατο του στηριξε το ΠΑΣΟΚ και τις αρχες του μαζι με πολλους συντροφους του την εποχη εκεινη,μεταξυ των οποιων και εγω αφου επι 20 χρονια ειμασταν στην ιδια τοπικη οργανωση.Το ΠΑΣΟΚ τον τιμησε εν ζωη και εξακολουθει να τον τιμα και σημερα.Το ιδιο κανω και εγω προσωπικα.Δεν διαφωνω οτι οι 25000 ψηφοι που πηρατε οτι ειναι καρπος του ονοματος σας και της οικογενεια σας καθε αλλο αυτο εννοουσα, οτι βρηκατε ετοιμη μια πολιτικη περιουσια που δημιουργησαν αλλοι.Ο καθενας μας μπορει να βγαλει τα δικα του συμπερασματα γιατι μετα το 2010 πολλοι μεταξυ αυτων και εσεις εγκαταληψατε το πλοιο που βυθιζοταν,θα μου επιτρεψετε να εχω την αποψη οτι ειδατε οτι το πλοιο που ερχοταν θα σας οδηγουσε στην εξουσια και στην ΒουληΤελος το αν ειμαι αξιος να υπερασπιστω το ΠΑΣΟΚ ασε να το κρινουν αλλοι με μεγαλυτερη συμμετοχη απο εσας στους πολιτικους και κοινωνικους αγωνες της Β Πειραια.Αναρωτιεμαι οταν το πλοιο του ΣΥΡΙΖΑ βυθιστει σε ποιο αλλο πλοιο θα βρειτε στεγη?



 
Top