Ο Άδωνις Γεωργιάδης βρέθηκε καλεσμένος στο «Πρωινό», το μεσημέρι της Πέμπτης, και μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα και στη Φαίη Σκορδά για τη σχέση του με την Ευγενία Μανωλίδου, έκανε τη δική του κριτική στον Αλέξη Τσίπρα και τον Γιάνη Βαρουφάκη, εξέφρασε τη στήριξή του στον Θεόδωρο Πάγκαλο, ενώ δεν δίστασε να εκφράσει τη συμπάθειά του στη Φαίη Σκορδά, σε αντίθεση με τις αιχμές που άφησε για τον Γιώργο Λιάγκα.







Ο έρωτας με τη Μανωλίδου:«Είμαι ερωτευμένος πολύ γιατί έχω μια καταπληκτική γυναίκα. Είμαστε 12 χρόνια μαζί. Παντρευτήκαμε πριν από 6 χρόνια. Κολλήσαμε, γιατί έχουμε κοινά ενδιαφέροντα. [...] Η Ευγενία έχει τελείως δική της πολιτική άποψη, απλώς τυγχάνει να είναι και εκείνη μνημονιακή, όπως και εγώ. Ο λόγος ξέρεις ποιος είναι; Ότι έχει ζήσει έξω. Όσοι έχουν ζήσει έξω, σε κανονικά κράτη και όχι στην Ελλάδα που είμαστε Βαλκανικό προτεκτοράτο υπό Σαχαρείου Αφρικής, καταλαβαίνουν ότι για να έχεις κράτος πρέπει να τηρείς κάποιους κανόνες. Και αυτό είναι το Μνημόνιο, κανόνες».







Η κριτική στον Τσίπρα και τον Βαρουφάκη: «Σε κανένα μήνα, όπως το πάνε, ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στον δρόμο. Οπότε ας είμαστε με γραβάτα από τώρα για να είμαστε συνεννοημένοι. Δεν θα μας σώσει η γραβάτα, αλλά ας μη μοιάζουμε με τον Τσίπρα και χαρακτηρίσουν και εμάς. Εμένα μου αρέσει η γραβάτα! [...] Στο γραφείο ή στη Βουλή όταν πάω είμαι με γραβάτα. Δεξιός άνθρωπος είμαι... Ο Τσίπρας είναι συμπαθής άνθρωπος. Αποδείχθηκε, βέβαια, πολιτικός τυχοδιώκτης, επειδή άλλαξε μέσα σε 25 μέρες όλες του τις θέσεις. Αυτό, όμως, ας το βρει με τους ψηφοφόρους του».







Η στήριξη στον Θεόδωρο Πάγκαλο και η αναπάντεχη αυτοκριτική: «Θα σου πω αυτό για να γίνει και φασαρία... Άκουγα το πρωί τον Πάγκαλο. Ο Πάγκαλος, αυτή τη στιγμή, είναι το πιο μισητό πρόσωπο στην Ελλάδα. Ίσως να 'μαι κι εγώ, αλλά ίσως είμαι δεύτερος με τον Πάγκαλο πρώτο. Με ό,τι λέει, συμφωνώ. Έχει δίκιο σε όλα! Το πρόβλημα είναι ότι τα λέει τώρα και όχι όταν ήταν υπουργός. Είναι φοβερό!».







Η καθημερινότητα πίσω από τα έδρανα της Βουλής: «Η Βουλή τι είναι; Ένα κομμάτι της κοινωνίας. Θα βρεις τον καλό, τον κακό, το λαμόγιο, τον τίμιο, τον τσαντίλα, τον ήρεμο. Εγώ είμαι ο ιδιαίτερος. Φαντάσου σε μια εποχή που διεγράφησαν καμιά 50αριά βουλευτές, επειδή δεν ψηφίσαν το μνημόνιο, εγώ διεγράφην επειδή το ψήφισα».







Η συμπάθεια στη Σκορδά και οι αιχμές για τον Λιάγκα: «Να ξέρεις, Γιώργο, τη Φαίη τη συμπαθώ πολύ περισσότερο από ό,τι εσένα. Τη συμπαθούσα και από την εποχή του ALTER που ήταν στην εκπομπή, γιατί πάντα ήταν κυρία. Πώς έμπλεξε μαζί σου δεν ξέρω.... Εσύ μου έχεις κάνει πολλά τον τελευταίο καιρό, τα οποία από ευγένεια δεν αναφέρω. Επειδή είμαι καλό παιδί».



πηγη

 
Top