Για πόλεμο που δέχεται ο ίδιος και μέλη της οικογένειας του κάνει λόγο ο Βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Μαρκόπουλος και σε δήλωσή του υποβαθμίζει το περιστατικό με τον εκπαιδευτικό, λέγοντας ότι πρόκειται για παρεξήγηση η οποία διευθετήθηκε σε κλίμα συνεννόησης και καλής θέλησης.

«Καλώ λοιπόν όσους στοχευμένα χτυπούν την οικογένεια και τα παιδιά μου να σταματήσουν. Προσωπικά μπορούν να πουν για εμένα ό,τι θέλουν. Είμαι εδώ και δεν φοβάμαι. Απαιτώ όμως ξεκάθαρα κι αδιαπραγμάτευτα να σεβαστούν τα ανήλικα παιδιά μου και να τα αφήσουν κατά μερους. Πολύ περισσότερο μετά τις απειλές για την σωματική ακεραιότητα τους που προχθές δέχθηκα», αναφέρει.

Τι προηγήθηκε
Σύμφωνα με καταγγελίες γονέων που έγιναν στην ΟΙΕΛΕ, ο βουλευτής απείλησε με χυδαίες εκφράσεις έναν καθηγητή του σχολείου στο οποίο φοιτά το παιδί του. Αιτία ήταν ότι ο Βουλευτής θεώρησε τους βαθμούς του παιδιού του χαμηλούς και υπεύθυνο για αυτό τον καθηγητή Μαθηματικών.

Στο επεισόδιο ήταν μπροστά και άλλοι γονείς που είχαν πάει για την καθιερωμένη ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς. Την ώρα που η εκδήλωση βρισκόταν σε εξέλιξη, ο γονέας - βουλευτής της ΝΔ, πλησίασε τον καθηγητή και άρχισε να τον απειλεί. 

Σύμφωνα με τις καταγγελίες ο βουλευτής φώναζε έξαλλος κατά του καθηγητή και χρησιμοποίησε εκφράσεις όπως "θα σε τελειώσω", "θα δεις τι θα πάθεις", "θα σε καταγγείλω στο Υπουργείο Παιδείας". Ο καθηγητής έμεινε, όπως αναφέρουν οι σχετικές καταγγελίες, εμβρόντητος. Υπέστη τον απόλυτο αιφνιδιασμό χωρίς πάντως να αντιδράσει διατηρώντας την ψυχραιμία του. Ο σύλλογος διδασκόντων απέστειλε επιστολές στο διοικητικό συμβούλιο του σχολείου και γνωστοποίησε επισήμως το περιστατικό στο σύλλογο γονέων.

Ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ
Ζητάμε συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας δήλωσε στο alfavita.gr o Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ Γιώργος Χριστόπουλος με αφορμή το bullying που υπέστη εκπαιδευτικός (μαθηματικός) σε γνωστό ιδιωτικό σχολείο των βορείων προαστίων με αρνητικό πρωταγωνιστή γνωστό βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας (τελευταία είναι στη δημοσιότητα λόγω της προεδρίας του σε επιτροπή).

Η δήλωση του Δημήτρη Μαρκόπουλου

Τιτλος: Μετά τις απειλές κατά των παιδιών μου, λάσπη
Ο πόλεμος λάσπης κι απειλών κατά εμένα και των παιδιών μου συνεχίζεται. Γίνεται κατανοητό πως όταν κάποιοι φθάνουν στο σημείο να εμπλέξουν οικογένειες στα πολιτικά μικροπαιχνιδια τους δηλώνουν την ένδεια και την αδυναμία τους. Την απουσία κάθε έννοιας ηθικής.
Σύμφωνα λοιπόν με μπαράζ φημών, εμπλέκεται το όνομα μου και του ενός παιδιού μου σε υπόθεση φραστικής επίθεσης σε καθηγητή σχολείου.
Μια διαφωνία, από αυτές που λογικό είναι να υπάρχουν σε ένα σχολικό περιβάλλον, η οποία λύθηκε άμεσα, εντός του σχολείου, διογκώθηκε με ψεύδη για λόγους που όλοι κατανοούν κι από κέντρα που όλοι γνωρίζουμε.
Μια παρεξήγηση η οποία διευθετήθηκε σε κλίμα συνεννόησης και καλής θέλησης καθώς ούτε μέτρα ζητήθηκαν ή πολύ περισσότερο υπήρξαν κατά του καθηγητή, ενώ και η κόρη μου συνεχίζει κανονικά τα μαθήματα της μαζί του, παρουσιάζεται αλλιώς.
Κατανοούμε όλοι για ποιο λόγο σε αυτό το σημείο της εξεταστικής για την τραγωδία των Τεμπών υπάρχουν αυτές οι αθλιότητες. Καλώ λοιπόν όσους στοχευμένα χτυπούν την οικογένεια και τα παιδιά μου να σταματήσουν. Προσωπικά μπορούν να πουν για εμένα ό,τι θέλουν.
Είμαι εδώ και δεν φοβάμαι.
Απαιτώ όμως ξεκάθαρα κι αδιαπραγμάτευτα να σεβαστούν τα ανήλικα παιδιά μου και να τα αφήσουν κατά μερους. Πολύ περισσότερο μετά τις απειλές για την σωματική ακεραιότητα τους που προχθές δέχθηκα.


 
Top