Τη δική του εκδοχή για το περιστατικό με το χαστούκι έδωσε ο Αχιλλέας Μπέος.
«Οι διαφορές λύνονται με τα χέρια. Εσείς λύστε τες με καλτσόν Τι να γίνουμε τώρα, λουλούδες;».

Ο δήμαρχος Βόλου βρέθηκε στο στόχαστρο έντονης κριτικής, η οποία μεταφέρθηκε και στο κέντρο της πολιτικής σκηνής, μετά από το περιστατικό με το χαστούκι σε πλημμυροπαθή .

Μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, ο Αχιλλέας Μπέος δεν πήρε πίσω τίποτα από τα όσα συνέβησαν, δεν ζήτησε συγγνώμη, σημειώνοντας ότι δεν έφταιγε εκείνος, αλλά ο νεαρός που δέχθηκε το χαστούκι.

Προχωρώντας, μάλιστα, ένα βήμα παραπέρα δηλώνοντας ότι είναι άντρας παλαιών αρχών και έτσι έχει μάθει να λύνει τις διαφορές του, ιδιαίτερα όταν του βρίζουν τη μάνα.

«Εγώ έτσι αντιδρώ κύριοι, έτσι έχω μάθει να λύνω τις διαφορές μου. Οι άντρες έτσι κάνουν, διαπληκτίζονται, λύνουν τις διαφορές με τα χέρια και μετά όποιος έχει άδικο ζητά συγγνώμη» είπε χαρακτηριστικά για να προσθέσει σεξιστικά «εσείς λύστε τες (σσ τις διαφορές) με καλτσόν. Τι να γίνουμε τώρα, λουλούδες;».  
 
«Εγώ έχω τη στήριξη του κόσμου, των πολιτών. Αυτοί με βάλανε στη θέση που είμαι και αυτοί μπορούν να μου την πάρουν. Σε μια δημοκρατία αποφασίζουν οι πολλοί και όχι οι λίγοι. Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα» είπε χαρακτηριστικά. 

Σε άλλη παρέμβασή του στο Mega, ο Αχιλλέας Μπέος θέλησε να πληροφορήσει το κοινό  σημειώνοντας ότι ο νεαρός που εισέπραξε, τελικά, το χαστούκι μπορούσε να περάσει αυτόφωρο.

«Δεν το επιθυμώ. Εάν δηλαδή, ήταν κάποιος άλλος στη θέση μου, θα μπορούσε να περάσει. Αλλά είμαι μεγαλόψυχος» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στο περιστατικό επανέλαβε τα όσα δηλώνει τις τελευταίες δύο ημέρες σημειώνοντας «όιταν εμένα μου βρίζει κάποιος τη μάνα που έχει πεθάνει και να μου πει άντε γ@@@, έτσι λειτουργώ. Και όταν έχω να κοιμηθώ 30 ημέρες για να φτιάξω τους δρόμους, να καθαρίσω την πόλη μου, να φτιάξω να τα ποτάμια. Έτσι λειτουργώ εγώ.  



Το παιδί ήρθε και ζήτησε συγγνώμη με τον πατέρα και τον παππού του. Μου ζήτησε συγγνώμη το παιδί. ”Συγγνώμη δήμαρχε, δεν το ήθελα, παρεκτράπηκα, ήταν λάθος μου’’. Του είπα κι εγώ, δεν πειράζει αγόρι μου γιατί κάλλιστα θα μπορούσε να είναι παιδί μου».

«Αλλά εγώ βρέθηκα εκεί στις 7 η ώρα όταν κάποιοι κάθονται στον καναπέ και πληκτρολογούν στο facebook. Έχει διαφορά ξέρετε. Και πήγα εκεί για να φτιάξουμε έναν δρόμο, να μαζέψουμε ξύλα και φερτά υλικά από τα ποτάμια. Δεν πήγα σπίτι μου, για την επιχείρησή μου. Πήγα γι’ αυτούς», πρόσθεσε.

«Άνθρωπος είμαι, δεν είμαι μηχανή. Και εν πάση περιπτώσει, όταν μου βρίζουν τη μάνα και με βρίζουν, αντιδρώ έτσι. Προκλήθηκα, την ώρα που προσφέρω για την πόλη μου. Και δεν δέχομαι όταν προσφέρω να μου βρίζουν τη μάνα και να μου λένε, άντε γ@@@. Το θέμα θεωρείται λήξαν, ήρθε το παιδί εδώ, ζήτησε συγγνώμη, τελείωσε. Ένα παιδί ήταν, ήταν μία κακιά στιγμή, τελείωσε για εμένα» πρόσθεσε.
 
Top