Πολύ κουβέντα είναι σε εξέλιξη σχετικά με την υποψηφιότητα στις εκλογές του πρώην Υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή του Αχιλλέα, κάτι το οποίο προσπαθούν να εκμεταλλευτούν η αντιπολίτευση, αλλά και οι εσωκομματικοί αντίπαλοι του κ. Καραμανλή.

Προφανώς ο Κώστας Καραμανλής ξέρει καλά το σκηνικό με την παραίτηση του πατέρα του Αχιλλέα Καραμανλή το 2005, κάτι το οποίο θα μπορούσε να είναι μάθημα για τον πρώην Υπουργό Μεταφορών και σας το υπενθυμίζουμε για να έχετε πλήρη οικογενειακή πολιτική εικόνα.

Το 2005 ο Αχιλλέας Καραμανλής συνόδευσε την παραίτηση του από το βουλευτικό αξίωμα με αιχμές εναντίον του Πρωθυπουργού, αναφέροντας στην επιστολή του χαρακτηριστικά:

“Μετά την πρόθεση που εξεδήλωσε η κυβέρνηση να ανατρέψει για το μέλλον την πρόσφατη απόφαση Νομολογία του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου, βάσει της οποίας επανεξελέγην βουλευτής, θεωρώ ότι πρέπει να παραιτηθώ του βουλευτικού αξιώματος.”

“Η απόφαση μου αυτή”, συνεχίζει, ” οφείλεται ακριβώς στους λόγους για τους οποίους αποδέχθηκα την απόφαση του Δικαστηρίου, την οποία, όπως είναι σε όλους γνωστό, ούτε προκάλεσα ούτε επεδίωξα. Εννοώ τον σεβασμό μου προς τις δικαστικές αποφάσεις και τους νόμους της Πατρίδος μου. Ο σεβασμός αυτός μου εστοίχισε μια οδυνηρά και πολύμηνη ψυχική δοκιμασία λόγω των λυσσαλέων επιθέσεων που δέχθηκα με ταπεινότατα κίνητρα και καθαρώς συκοφαντικό περιεχόμενο.

Η δοκιμασία μου αυτή, αλλά και ο εις βάρος της ΝΔ θόρυβος κατά τη διάρκεια εκδικάσεως της υποθέσεως, θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν το κόμμα στο οποίο ανήκω και έχω υπηρετήσει επί σαράντα και πλέον χρόνια, είχε εγκαίρως δημοσιοποιήσει την αντίθεση του στο ενδεχόμενο μεταβολής του τρόπου υπολογισμού των ψήφων για την ανάδειξη των βουλευτών, όπως έπραξε με την απόφαση του το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο”.

“Στην περίπτωση αυτή δεν θα είχα ασφαλώς κανέναν λόγο να αποδεχθώ την απόφαση, επανερχόμενος στη Βουλή. Προπαντός δε, θα είχε αποτραπεί η αδίστακτη εκμετάλλευση της υποθέσεως από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης το οποίο, μέσω της συκοφαντήσεως του ονόματος μου, επιχείρησε να πλήξει την ιστορία και το ήθος της”.
 
Top