Συγκλονίζουν οι γονείς του άτυχου στρατιώτη Τάσου Ξ., ο οποίος έχασε τη ζωή του τα ξημερώματα της Κυριακής, όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε με μεγάλη σφοδρότητα πάνω σε ευκάλυπτο, ο οποίος βρίσκεται στο παρεκκλήσι του Τιμίου Σταυρού, στο Αρώνι Ακρωτηρίου στα Χανιά.


Όπως αναφέρουν φίλοι του νεαρού στο protothema.gr, ο Τάσος αψηφούσε τον κίνδυνο της ταχύτητας, γεγονός που αποδείχθηκε με το τροχαίο δυστύχημα.






«Μπορεί να ήταν 19 χρονών αλλά ήταν άντρας. Το παλικάρι μου ζει μέσα στην ψυχή μου, δεν έφυγε» λέει στο protothema.gr με τρεμάμενη φωνή η μητέρα του Τάσου.






«Του έφυγε το αμάξι και σκοτώθηκε. Ήταν καλός οδηγός, αλλά είχε μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό του, πράγμα που αποδείχτηκε μοιραίο. Δεν έχασα το παιδί μου, ο γιος μου ζει και ζει μέσα στη ψυχή μου» λέει ο πατέρας του άτυχου 19χρονου φαντάρου.

Με αναρτήσεις τους στα social media τόσο τα δύο αδέρφια του άτυχου νέου όσο και ο πατέρας του, ο οποίος είναι ιερέας είναι προσπαθούν να διαχειριστούν τον πόνο από τον χαμό του δικού τους ανθρώπου.




«Εμείς πάντα θα είμαστε μαζί γιε μου» γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook ο πατέρας του στρατιώτη που υπηρετούσε στην 1η Μοίρα Αλεξιπτωτιστών.


O ίδιος μάλιστα τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ο γιος του παρουσιάστηκε για να υπηρετήσει στην 1η ΜΑΛ, έγραφε γεμάτος υπερηφάνια: «Άξιος γιε μου!! Ο Άγιος Γεώργιος να σου δώσει την δύναμη να τιμήσεις τον ένδοξο πράσινο μπερέ».


Υπενθυμίζεται ότι ο άτυχος νέος είχε πάρει άδεια εξόδου από το στρατόπεδο το μοιραίο βράδυ.

Σε δική τους ανάρτηση τα δύο αδέρφια του νεαρού στρατιώτη γράφουν: «Απόψε ο Θεός αποφάσισε να σε πάρει κοντά του. Γιατί ανθρώπους με την ψυχή τη δικιά σου, δεν θέλει να χαραμίζονται εδώ. Τάσο μου θα είσαι πάντα ο μικρός μας αδερφός. Σ' αγαπώ».

Το δυστύχημα το σημειώθηκε στο κέντρο του Αρωνίου όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 19χρονος εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε με μεγάλη σφοδρότητα πάνω σε ευκάλυπτο, ο οποίος βρίσκεται μπροστα στο παρεκκλήσι του Τιμίου Σταυρού.
 
Top