Όπως υποστηρίζει το Documento, η κ. Κούτση ήταν συνεργάτης του Κωστή Χατζηδάκη την περίοδο που ήταν ευρωβουλευτής και σύμβουλός του την περίοδο 2007 - 2009 στα υπουργεία Μεταφορών και Ανάπτυξης, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της ΝΔ. Είναι επίσης διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Nord Quality Services, ενώ συμμετείχε μέχρι και τον περασμένο Ιούλιο στην εταιρεία Virality.
Σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα, τον Νοέμβριο του 2021 απέκτησε το 35% της εταιρείας με την επωνυμία «BUILD, ENGAGE AND SPREAD CONSULTING SERVICES» και διακριτικό τίτλο «Virality», σύμφωνα με το ΓΕΜΗ. Πρόκειται για «μια εταιρεία παροχής συμβουλευτικών και δημιουργικών υπηρεσιών» που δραστηριοποιείται στον «ευρύτερο κλάδο της επικοινωνίας», όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Η εν λόγω εταιρεία ιδρύθηκε το 2018 από τον Νίκο Δημάκη ο οποίος συμμετείχε σε ποσοστό 35%. Ο ίδιος είναι μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και πρώην μέλος της ΔΑΠ – ΝΔΦΚ και της ΟΝΝΕΔ. Τον Ιούνιο του 2020 ο Δημάκης αποχώρησε από την Virality και μεταβίβασε το ποσοστό του στον Ανδρέα Μπαλομήνου.
Στις 9 Νοεμβρίου του 2021 η Χάρις Κούτση απέκτησε το ποσοστό του Μπαλομήνου, ενώ παράλληλα της μεταβιβάσθηκε η αρμοδιότητα, διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας. Τον Ιούλιο του 2022 αποχώρησε από την εταιρεία. Δηλαδή παρέμεινε μέτοχος από τις αρχές Νοεμβρίου του 2021 έως τις αρχές Ιουλίου του 2022. Τους εννέα αυτούς μήνες η εταιρεία πήρε έργα από το κράτος συνολικής αξίας 55.000.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγγραφα που έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια, στις 16 Δεκεμβρίου του 2021 η Περιφέρεια Αττικής ανέθεσε στην Virality την ψηφιακή προώθηση των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεών της στο Πεδίον Άρεως, με κόστος 19.964 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.
Τον Φεβρουάριο του 2022 η ίδια εταιρεία ανέλαβε για λογαριασμό του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης την «υποστήριξη διαχείρισης του εταιρικού προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» έναντι 5.000 ευρώ. Τέλος, ένα μήνα αργότερα, η εταιρία της Χ. Κούτση ανέλαβε την «κατάρτιση Στρατηγικού Σχεδίου Επικοινωνίας και Δημοσιότητας για τον Αλιευτικό Τουρισμό», του έργου «Δημοσιότητα, Προβολή & Πληροφόρηση του Ε.Π. Αλιείας & Θάλασσας 2014-2020» του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έναντι 30.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγγραφα που έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια, στις 16 Δεκεμβρίου του 2021 η Περιφέρεια Αττικής ανέθεσε στην Virality την ψηφιακή προώθηση των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεών της στο Πεδίον Άρεως, με κόστος 19.964 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.
Τον Φεβρουάριο του 2022 η ίδια εταιρεία ανέλαβε για λογαριασμό του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης την «υποστήριξη διαχείρισης του εταιρικού προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» έναντι 5.000 ευρώ. Τέλος, ένα μήνα αργότερα, η εταιρία της Χ. Κούτση ανέλαβε την «κατάρτιση Στρατηγικού Σχεδίου Επικοινωνίας και Δημοσιότητας για τον Αλιευτικό Τουρισμό», του έργου «Δημοσιότητα, Προβολή & Πληροφόρηση του Ε.Π. Αλιείας & Θάλασσας 2014-2020» του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έναντι 30.000 ευρώ.