ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ...

ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΝΙΞΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ....ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΟΣΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΙ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΦΙΛΟΥΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ FB  "SALAMIS NEWS IT":

 "Ο Σαλτιμπαγκος και ο θίασος

Γενικότερα στην ζωή μου δεν έχω πειράξει κανέναν,ίσα ίσα προσπαθώ να βοηθάω όσο μπορώ ,εχω μια διαδικτυακή ομάδα που ασχολείται με τα κοινά 7 χρόνια όπου φυσικά δεν παραδόθηκε για να είναι αρεστή.
Από την αγάπη μου για το νησί έφτιαξα αυτήν την ομάδα να αναδείξει τα προβληματα και να βοηθάμε όπου χρειάζεται.
Το τι κουδούνια μου έχουν κρεμάσει,ότι τα περνώ να γράφω ,ότι είμαι άνεργος ,ότι με ταιζει η μάνα μου ,ότι τους ζητάω λεφτά να μην γράφω αρνητικά ....τι ερώτημα μου είναι ένας άντρας δεν βρέθηκε να με πάει στον εισαγγελέα αφού τους εκβιάζω;;
Η να πω για τα υπονοούμενα προς το πρόσωπο μου .
Όλα αυτά τα δέχομαι με ένα τρόπο γιατί οκ αφού κρίνεις θα τα έχεις αυτά της λάσπης.
Αφού λοιπόν έβαλαν τον θανόντα Πάτερα μου στην μέση ,και αφού πέρσι έβαλαν και την καρκινοπαθεί μητέρα μου στην μέση το θέμα ξέφυγε........
Αυτή την φορά ξεπεράσατε τα όρια και πάτε να πειράξετε την δουλειά μου .
Σας υπόσχομαι θα βγουν τα ονόματα σας την ώρα που πρέπει με στοιχεία και θα σας ξεσκίσω,εκεί θα βγουν πολλά στην φορά περί χρηματισμού και θα γελάσει το νησί!
Συνεχίστε να είστε να είστε λαμόγια για το συμφέρον γιατί σας πάει,όταν με παρακαλουσατε να έρθω στον συνδιασμό σας ήταν καλά ε;;
Η συνέχεια θα δωθεί όταν πρέπει και στην ώρα που πρέπει.
Και να ξέρετε ότι την δουλειά μου στο Πέραμα δεν την πειράζει κάνεις στα ναυπηγεία ,στην Σαλαμίνα το καταφέρατε φυσικά .
Αλλά όπως είπα δεν θα μείνει έτσι ,δεν με ΦΟΒΊΖΕΙ ΤΊΠΟΤΑ δεν θα κλείσω την ομάδα δεν θα μου κλείσετε το ΣΤΟΜΑ
Αλλά ρε αλήτες εκεί φτάσατε αποτυχημένοι με τον βιοπορισμο των ανθρώπων;;;;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ"
 
Top