ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΝΤΡΈΠΕΤΑΙ "

Πριν μήνες αν θυμάστε είχα ξανά ασχοληθεί με το κοιμητήριο της κοινότητας αμπελακιων και την άθλια του κατάσταση και η απάντηση είχε έρθει μέσο του αντιδημάρχου.

Παρά την καταγγελία μου στο υγειονομικό όπου ήρθε και  τους ζήτησε να διατηρηθεί ο χώρος καθαρός με κάποιες συστάσεις και οδηγίες(πάντα μετά την αναρτησεις τρέχατε να τα μάζεψετε) βλέπουμε μια κατάσταση ημέρες του ΠΑΣΧΑ θα έλεγα όχι τραγική αλλά της ντροπής για τους φίλους οικείους που "κοιμούνται" και εμείς βλέπουμε αυτά τα χάλια !!!!!!!! 

Τότε λοιπόν με κοινή τοποθέτηση του αντιδημάρχου και της προέδρου γιατι τους τα έβγαλα στην #φόρα και δεν τους άρεσε έβγαλαν ένα δελτίο τύπου και έγραψαν αυτό(φωτό σκριν) ,όπου επιβεβαιώνει το εξώδικο από την πρόεδρο της κοινότητας αμπελακιων που στην ουσία με απείλησε για μηνύσεις για προχρονολογημενες φωτογράφιες,για ψευδή ειδήσεις και ανακρίβειες για να σταματήσω να γράφω με ένα τρόπο εκφοβισμου,μόνο που το εξώδικο το έστειλε η πρόεδρος και όχι ο αντιδήμαρχος,μαλλον η πρόεδρος στάθηκε αντάξια στην υπόσχεση αυτή,αλλά πήραν την κατάλληλη απάντηση που έπρεπε μέσω των δικηγόρων μου όπου τους ευχαριστώ!

Όταν λοιπόν εγώ ανέβασα τα νεκροχωματα έτρεξαν να τα μαζέψουν για να βγάλουν φωτογραφίες οτι είναι καθαρά γιατί είχε πάει ήδη το υγειονομικό και έπραξε τα δέοντα, μάλιστα  έλεγαν ότι γράφω ψέματα και έχω τους λόγους μου άσχετα ότι δεν έβαλαν το όνομα μου,μάλλον κάτι τους τρομάζει,έτσι λοιπόν στην ουσία είπαν ότι λέω ψέματα ,το ερώτημα είναι:  τα ίχνη από τα βαρέα του μηχανήματα στο έδαφος  για ποιον λόγο έγιναν 😂😂!

Μάλλον η κυρία πρόεδρος της κοινότητας αμπελακιων και ο αντιδήμαρχος έχουν αλλά  ενδιαφέροντα,όπως να επισκέπτονται γράφεια της κυβέρνησης,να παρευρεθούν σε συναντήσει με έκλεγμενους στα γράφεια τους , σε εγκαίνια σε πίτες σε συλλόγους δλδ με λίγα λόγια παντού για την προβολή τους εκτός από το να κάνουν την δουλειά τους  στην περιοχή που τους εξέλεξε, σήμερα μεγάλη Πέμπτη και ο κεντρικός δρόμος της Ελ Βενιζέλου θυμίζει ζούγκλα από τα χόρτα.

Τέλος εγώ δεν έχω κανένα λόγο να θέλω να προστατεύσευω την θέση μου από της καταγγελίες μου γιατι εγώ δεν ζω  βιοποριστικά από τον δήμο 😉,άλλη το έχουν ανάγκη να κάνουν το μαύρο άσπρο!

 Να μην σας κουράζω άλλο δείτε το βίντεο που μιλάει ΜΟΝΟ ΤΟΥ και περιμένω ΔΗΜΌΣΙΑ την τοποθέτηση του αντιδημάρχου και της προέδρου να μου πουν για ποιες  ψευδή ειδήσεις και φωτογραφίες μιλανε;😉

Υπόψην ότι όλα αυτά έχουν πάει στον εισαγγελέα και  δεν με  φοβιζουν τα εξώδικα όταν η αλήθεια είναι αποτυπωμένη στις φωτογραφίες και σε βίντεο,σας  ευχαριστώ πολύ για τον δρόμο  που μου εφτιαξατε απο ολο το Αμπελακι να με καλόπιάσετε ,αλλά άλλες περιοχές σας παρακαλούν 3 χρόνια για λίγη άσφαλτο.  

Θα τα ακούτε όλα σας αρέσει η όχι  ,όπως λέω τα μπράβο έτσι θα ακούτε και την άσχημη κριτική!!!!

Καλό Πάσχα σε όλους και δείτε το βίντεο της ΝΤΡΟΠΗΣ!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

 
Top