Βασίζεται στο DS 7 Crossback E-Tense 300, με τις διαστάσεις του ωστόσο να είναι αυξημένες (μήκος 4.790 χλστ.) εξαιτίας της επιμήκυνσης του μεταξονίου κατά 200 χλστ.
Πρόκειται για ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο (plug-in hybrid) που συνδυάζει έναν 1.600ρη PureTech κινητήρα βενζίνης άμεσα ψεκασμού και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική απόδοση αγγίζει τα 300 PS/ 520 Nm, με τη δύναμη να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβώτιο ΕΑΤ8.
Περί επιδόσεων, η DS ανακοινώνει ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ., με την τελική να φτάνει 235 χλμ./ώρα. Σημειώνεται ότι μέρος του κινητήριου συνόλου είναι και μια μπαταρία 13,2 kWh που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ.
Όπως είναι πασιφανές, το DS 7 Crossback E-Tense 300 του Macron έχει υποβληθεί σε ριζικές επεμβάσεις, που το καθιστούν σχεδόν απόρθητο. Παράλληλα, πίσω από τα μπροστινά φώτα τοποθετήθηκαν ειδικές βάσεις για τις κυματίζουσες εθνικές σημαίες, ειδικά φώτα έκτακτης ανάγκης και το αμάξωμα ντύθηκε σε μπλε χρώμα.
Ο εξωτερικός εξοπλισμός περιλαμβάνει, επίσης, σπορ “RF” εμβλήματα, ξεχωριστές ζάντες 20” και μια κεραία τύπου «καρχαρίας» για την υποστήριξη ενός ειδικού συστήματος τηλεπικοινωνίας.
Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο εσωτερικό, όπου τοποθετήθηκαν δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα πολλαπλών ρυθμίσεων, που χωρίζονται από μια πλήρους μήκους κεντρική κονσόλα. Αυτή επιτρέπει – μεταξύ άλλων – τη φόρτιση smartphone αλλά και τον έλεγχο των θερμαινόμενων πίσω καθισμάτων.
Διάχυτη είναι επίσης η χρήση δέρματος Basalt Black με επενδύσεις Alcantara και γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες.
To DS 7 Crossback Élysée παρουσιάστηκε στις 11 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια των τελετών για τον εορτασμό της «Ημέρας Εκεχειρίας» (L’Armistice), την επέτειο της λήξης του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.
πηγή