Το καλύτερο όμως είναι ότι την συγκεκριμένη μέρα, οι Κινέζοι σπεύδουν να ξοδέψουν χρήματα σε ηλεκτρονικές αγορές. Το μεγάλο πανηγύρι του ecommerce.
Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου, το Alibaba Group Holding Ltd, κατέγραψε παραγγελίες 540,3 δισεκατομμυρίων γιουάν (84,54 δισ. δολ.), αύξηση περίπου 8,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Πριν από την έναρξη της τρέχουσας περιόδου, οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι η Alibaba θα αντιμετώπιζε προβλήματα στις λιανικές πωλήσεις, λόγω των ελλείψεων στην εφοδιαστική αλυσίδα, τις διακοπές ρεύματος και τα lockdowns, λόγω COVID-19. Οι πώλήσεις όμως δεν επηρεάστηκαν.
Η Alibaba μετέτρεψε την άτυπη Ημέρα των Singles της Κίνας σε κορυφαία εκδήλωση ηλεκτρονικών αγορών, αρχής γενομένης από το 2009.
Η Alibaba, πέρσι, επέκτεινε την περίοδο της εκδήλωσης σε 11 μέρες προσφορών…
Πέρυσι, η εταιρεία συγκέντρωσε 74 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά την 11ημερη περίοδο.
Πηγή: Reuters/Business Insider