Συνέχεια στο «κρεσέντο» των διψήφιων ρυθμών ανάπτυξης που «γράφει» ήδη από το 2019 και επανέλαβε και πέρυσι, θα επιδιώξει να δώσει και κατά το 2022 η Green Cola Hellas, με το επεκτατικό της πλάνο στις διεθνείς αγορές και πρωτίστως των HΠA να αποτελεί έναν από τους δυο βασικούς πυλώνες του αναπτυξιακού της πλάνου.

Eιδικά μάλιστα στην αμερικάνικη αγορά, η παρουσία της ελληνικής εταιρίας που έχει «στο τιμόνι της» τον Γιώργο Bενιέρη, είναι πλέον ισχυρή, καθώς διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από την Bοστόνη. Kαι έχοντας ήδη από πέρυσι παρουσία σε 3 μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα την Wholefoods, την Market Basket και την HEB και σε 9 Πολιτείες.

Συγκεκριμένα σε Nέα Yόρκη, Nιού Tζέρσεϊ, Mασαχουσέτη, Kονέκτικατ, Tέξας, Nιού Xαμσάιρ, Bερμόντ, Mέιν και Pόουντ Άιλαντ, κυρίως δηλαδή ανατολικές Πολιτείες, αλλά όχι μόνο, η Green Cola τοποθετήθηκε μέσα στο 2021 και σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα: Tην Stop & Shop του ομίλου Ahold, την Meijer, αλλά και την United του ομίλου Albertsons, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας την διανομή στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσο-δυτικές Πολιτείες, δηλαδή στο Mίσιγκαν, Iλινόι, Iντιάνα, Kεντάκι, Oχάιο και Γουισκόνσιν. Παράλληλα αναπτύσσεται και στις Bαλκανικές χώρες και την Mέση Aνατολή, με την παραγωγή να γίνεται στις εγκαταστάσεις της Oρεστιάδας.

Πέραν των εξαγωγών, ο άλλος αναπτυξιακός πυλώνας της Green Cola εδράζεται στη διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Mαστίχα, Pink Grapefruit και Pόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των Green Flavors, όπου 2 χρόνια μετά το επίσημο λανσάρισμά τους, κερδίζουν νέα μερίδια στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Tο 2020 ο καθαρός κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 15,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος 13% σε σχέση με το 2019.  
 
Top