Όταν βγήκε η Έλενα Κρεμλίδου να πει ότι το influencing είναι ένα επάγγελμα όπως κάθε άλλο, έπεσαν όλοι να τη φάνε και κατέφυγαν στην ειρωνεία, η οποία είναι η μόνη διαφυγή που γνωρίζουν. Μετά απ΄αυτό που έγινε με την Ιωάννα Τούνη, ίσως αλλάξουν γνώμη.

Από το μεσημέρι της Κυριακής κυκλοφορεί στις ιστοσελίδες ένα κείμενο που έστειλε η ίδια σε κάποιον υποψήφιο πελάτη, κάποιο brand, όπου τους εξηγούσε τη διαδικασία που ακολουθεί όταν καλείται να διαφημίσει ένα προϊόν στο προφίλ της στο Instagram.

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Raab defends £20 Universal Credit cut on first day of implementation
Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α.

H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.
*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €
Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €
Πακέτο διαγωνισμού


Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.

Το πακέτο giveaway περιέχει ένα post – φωτογραφία διαγωνισμού καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά story.

Τα giveway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο instagram πάνω από 30.000 έως 90.000 και ο προτεινόμενος χρόνος διάρκειας διαγωνισμού είναι δύο εβδομάδες.


Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας μεγάλος διαγωνισμός κάθε φορά οπότε και πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα για να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία!

Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!
Σίγουρα το δώρο των νικητών θα πρέπει να ξεπερνά τα 3000 € σε σύνολο.


Τέλος για να φτάσουμε να διεξάγουμε ένα διαγωνισμό στο προφίλ μου θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια story ή post – φωτογραφίες, ώστε να είναι πιο οικεία η εταιρεία σας στο κοινό μου!

Ότι και να επιλέξετε από τις τρεις παραπάνω υπηρεσίες έχετε τη δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό που θα ποστάρω ίδια στο instagram ή το facebook της εταιρείας σας.

Για οτιδήποτε άλλο, π.χ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενές, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κλπ, θα πρέπει να συζητήσουμε περαιτέρω ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας.
Είμαι στη διάθεσή σας να σας στείλω και τα στατιστικά του λογαριασμό μου στο instagram ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς την δυναμική της πιθανής συνεργασίας.

Επίσης να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά δυνατά κανάλια στο Tik Tok και YouTube».


Τα παραπάνω είναι μια πρώτης τάξεως απάντηση προς όσους επιμένουν να ειρωνεύονται και να μειώνουν το influencing. Ναι, μπορεί να φαίνεται χαζό ένα 8ωρο δουλειάς για να βγάλεις φωτογραφίες. Ναι, μπορεί να φαντάζει αστείο σε ανθρώπους παλιότερης εποχής. Αλλά αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα.

Από τη στιγμή που κάποιος καταναλώνει προσπάθεια επ΄αμοιβή για κάτι, είναι επάγγελμα. Ιδίως από τη στιγμή που πληρώνει και ΦΠΑ στο κράτος και δεν τα παίρνει μαύρα.

Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Η Τούνη δεν γράφει «Θέλω 5000 για τον διαγωνισμό, αλλά… αν υπάρχει καλή θέληση θα τα βρούμε και στα 4000 χωρίς ΦΠΑ». Πράγμα που σημαίνει ότι όλα είναι δηλωμένα και ότι η Τούνη έχει συνέταιρο το κράτος, το οποίο σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε φορολογεί έναν ελεύθερο επαγγελματία ή μια επιχείρηση (υπολογίζοντας, φόρο, προκαταβολή φόρου και φόρο μερισμάτων) με ένα ωραιότατο 35%. Όπερ εστί από τα 5000 που ζητάει η Τούνη για κάθε διαγωνισμό τα 1750 πηγαίνουν στο συνέταιρο της, το κράτος.


Αυτό είναι και μια δεύτερη απάντηση από την Ιωάννα Τούνη.

Στο παρελθόν πολλοί την έχουν κατηγορήσει, όπως και τους influencers, ότι δεν δηλώνουν τα έσοδα τους. Σε αυτή τη διαρροή, είναι προφανές πως η Ιωάννα Τούνη ακολουθεί όλες τις νόμιμες διαδικασίες.

Μπορεί κάποιος να ενοχληθεί από τα ποσά που ζητάει. Μπορεί να την βρίζει γιατί έχει τέτοια έσοδα από κάτι που φαίνεται απλό κι ας μην είναι. Και πάλι, η πραγματικότητα δεν διαστρεβλώνεται. Τουλάχιστον όχι πάντα.

Το cancel culture ξεκίνησε σε ένα πλαίσιο που υποτίθεται πήγαινε να αλλάξει θέση στην Ιστορία για φιγούρες-σύμβολα του ρατσισμού. Πλέον, έχει γίνει μια καραμέλα που την πιπιλάμε σε κάθε ευκαιρία, προσπαθώντας να διαλύσουμε τον οποιονδήποτε για ένα ατόπημα στο οποίο έχουμε υποπέσει κι εμείς που τον κατηγορούμε.

Είναι το πιο εύκολο πράγμα να αγνοείς εντελώς τα θετικά ενός ανθρώπου και να μην ζυγιάζεις αν αυτά τα θετικά είναι αρκετά να του συγχωρεθεί ένα λάθος. Είναι εύκολο να τον κατηγορείς για ψύλλου πήδημα και να αφήνεις στη λήθη τις άλλες πλευρές του. Αλλά είναι το δύσκολο να μην ξεχνάς. Είναι δύσκολο το να δίνεις στα πράγματα τη διάσταση που τους πρέπει κι όχι αυτή που βολεύει το αφήγημα μίσους.

Προφανώς και η Ιωάννα Τούνη, όπως και κάθε άνθρωπος, θα έχει προβεί σε ατοπήματα με δημόσιες τοποθετήσεις της. Ούτε ένα απ΄αυτά δεν δικαιολογεί το να την μηδενίζουν με άνεση τα social media και κάποια κανονικά media.   
 
Top