Επίσης, ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές έχουν αγοράσει κατά το ίδιο χρονικό διάστημα 27 containerships συνολικής αξίας 370 εκατ. δολαρίων.
Οι τελευταίες κινήσεις στα capesize
Με την αγορά δύο capesize συνολικής αξίας σχεδόν 75 εκατ. δολαρίων συνδέουν πηγές της αγοράς τη ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, ο γνωστός πλοιοκτήτης επέστρεψε στην αγορά μεταχειρισμένων εστιάζοντας σε μεγάλα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Κατά τις πληροφορίες απέκτησε το χωρητικότητας 179,700 dwt Stella Lucy, κατασκευής 2015, έναντι 38 εκατ. δολαρίων και το Stella Laura, χωρητικότητας 179,500 dwt που κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων.
Τα δύο πλοία ανήκαν στον στόλο της Cara Shipping, με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Σημειώνεται ότι κατά του προηγούμενους μήνες η κινητικότητα στα μεταχειρισμένα capesize ήταν περιορισμένη σε σχέση με τα μικρότερης χωρητικότητας πλοία ξηρού φορτίου.
Η προηγούμενη γνωστή κίνηση που πραγματοποίησε ο Γιώργος Οικονόμου στη second hand αγορά, ήταν στα τέλη του 2020, όταν πούλησε δύο μοντέρνα newcastlemaxes, τα χωρητικότητας 209,000-dwt Netadola και Xanadu (κατασκευής 2017 αμφότερα), τα οποία κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangazijiang, στην Κίνα. Το πρώτο εντάσσεται πλέον στο στόλο της Maran Dry του ομίλου Αγγελικούση και το δεύτερο εξαγοράστηκε από την Morgan Stanley.
Safe Bulkers
Kίνηση στα μεγάλα πλοία ξηρού φορτίου πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα και η ναυτιλιακή Safe Bulkers του εφοπλιστή Πόλυ Β. Χατζηιωάννου. Σύμφωνα με την VesselsValue, η εταιρεία εξαγόρασε το Capesize Yumetamou χωρητικότητας 181,400 dwt και κατασκευής 2012, στην τιμή των 32,3 εκατ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει επίσης εξαγοράσει φέτος δύο panamax κατασκευής 2011 και 2013 και ένα post panamax κατασκευή 2013. Επίσης έχει πουλήσει έξι πλοία του στόλου της και έχει υπό κατασκευή οκτώ νεότευκτα πλοία.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking και η ναυτιλιακή Thenamaris του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου ενίσχυσε πρόσφατα το στόλο της με ένα capesize. Πρόκειται για το χωρητικότητας 181,500 dwt Bulk Denmark, που κατασκευάστηκε το 2010 και ανήκε στην ιαπωνική Nissen Kaiun. Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 30,5 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία εμφανίζεται αρκετά δραστήρια φέτος στις αγοραπωλησίες πλοίων. Στο τέλος του 2020, διαχώρισε τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και τα containerships του στόλου της από τα τάνκερ, κάτω από ένα εταιρικό brand, την Thenamaris Conbulk.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διαθέτει 20 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και δύο containerships, ενώ έχει υπό κατασκευή και δύο ακόμη bulker.
Με την αγορά δύο capesize συνολικής αξίας σχεδόν 75 εκατ. δολαρίων συνδέουν πηγές της αγοράς τη ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, ο γνωστός πλοιοκτήτης επέστρεψε στην αγορά μεταχειρισμένων εστιάζοντας σε μεγάλα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Κατά τις πληροφορίες απέκτησε το χωρητικότητας 179,700 dwt Stella Lucy, κατασκευής 2015, έναντι 38 εκατ. δολαρίων και το Stella Laura, χωρητικότητας 179,500 dwt που κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων.
Τα δύο πλοία ανήκαν στον στόλο της Cara Shipping, με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Σημειώνεται ότι κατά του προηγούμενους μήνες η κινητικότητα στα μεταχειρισμένα capesize ήταν περιορισμένη σε σχέση με τα μικρότερης χωρητικότητας πλοία ξηρού φορτίου.
Η προηγούμενη γνωστή κίνηση που πραγματοποίησε ο Γιώργος Οικονόμου στη second hand αγορά, ήταν στα τέλη του 2020, όταν πούλησε δύο μοντέρνα newcastlemaxes, τα χωρητικότητας 209,000-dwt Netadola και Xanadu (κατασκευής 2017 αμφότερα), τα οποία κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangazijiang, στην Κίνα. Το πρώτο εντάσσεται πλέον στο στόλο της Maran Dry του ομίλου Αγγελικούση και το δεύτερο εξαγοράστηκε από την Morgan Stanley.
Safe Bulkers
Kίνηση στα μεγάλα πλοία ξηρού φορτίου πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα και η ναυτιλιακή Safe Bulkers του εφοπλιστή Πόλυ Β. Χατζηιωάννου. Σύμφωνα με την VesselsValue, η εταιρεία εξαγόρασε το Capesize Yumetamou χωρητικότητας 181,400 dwt και κατασκευής 2012, στην τιμή των 32,3 εκατ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει επίσης εξαγοράσει φέτος δύο panamax κατασκευής 2011 και 2013 και ένα post panamax κατασκευή 2013. Επίσης έχει πουλήσει έξι πλοία του στόλου της και έχει υπό κατασκευή οκτώ νεότευκτα πλοία.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking και η ναυτιλιακή Thenamaris του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου ενίσχυσε πρόσφατα το στόλο της με ένα capesize. Πρόκειται για το χωρητικότητας 181,500 dwt Bulk Denmark, που κατασκευάστηκε το 2010 και ανήκε στην ιαπωνική Nissen Kaiun. Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 30,5 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία εμφανίζεται αρκετά δραστήρια φέτος στις αγοραπωλησίες πλοίων. Στο τέλος του 2020, διαχώρισε τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και τα containerships του στόλου της από τα τάνκερ, κάτω από ένα εταιρικό brand, την Thenamaris Conbulk.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διαθέτει 20 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και δύο containerships, ενώ έχει υπό κατασκευή και δύο ακόμη bulker.