Κάπου εδώ θα μπει στο παιχνίδι η Wallenius Marine. Πρόκειται για μία Σουηδική εταιρεία που πριν από περίπου ένα χρόνο ανακοίνωσε το φιλόδοξο πλάνο δημιουργίας ενώ πλοίου που θα αλλάξει τα δεδομένα, κινούμενο με τη βοήθεια του ανέμου.
Πιστή στο αρχικό χρονοδιάγραμμα, αποκάλυψε το πλάνο του Oceanbird. Στο project αυτό συνεργάζεται με την Alfa Laval για τη δημιουργία και εξέλιξη ενός επαναστατικού συστήματος πρόωσης που θα βασίζεται στην αιολική ενέργεια, το οποίο θα ενσωματωθεί στο Oceanbird και στην πορεία θα επεκταθεί σε κάθε είδους πλεούμενο.
Όπως είναι εμφανές από τις πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, το φουτουριστικού σχεδιασμού μεταφορικό πλοίο θα τραβάει τα βλέμματα και με την εμφάνισή του. Με μήκος 200 μέτρα, πλάτος στα 40 αλλά ύψος που με τα κινούμενα κατάρτια θα ανεβαίνει στα 105 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας – αριθμός που θα το καταστήσει κι ως το ψηλότερο πλοίο στον κόσμο.
Ωστόσο, τα εντυπωσιακά στοιχεία δεν περιορίζονται εκεί. Θεωρητικά, η Αιολική ενέργεια θα του επιτρέπει να διασχίσει τον Ατλαντικό μέσα σε 12 ημέρες, με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ταξιδιού να μειώνεται κατά το συγκλονιστικό 90%! Κι αυτό, με πλήρες φορτίο που θα αγγίζει τα 7.000 οχήματα!
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι αντί των 40 τόνων καυσίμου ανά ημέρα που καταναλώνει ένα συμβατικό φορτηγό πλοίο αυτού του μεγέθους, το Ocean Bird θα καταναλώνει μόλις 4 τόνους, περιορίζοντας τους εκλυόμενους ρύπους στους 12 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.