Ο πρώην ποδοσφαιριστής αγόρασε μερίδιο 10% στην εταιρεία με έδρα το Silverstone, ενώνοντας επενδυτές όπως οι οικογένειες Rueben και Barclay.
Ταυτόχρονα, η Lunaz ανακοίνωσε ένα νέο σχέδιο επέκτασης που θα περιλαμβάνει την ανακατασκευή και τη μετατροπή επαγγελματικών οχημάτων σε «καθαρά» με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ο νέος Όμιλος Lunaz χωρίζεται σε τρεις εταιρείες: Η Lunaz Design που αναλαμβάνει την μετατροπή των κλασικών αυτοκινήτων, η Lunaz Applied Technologies η οποία θα επανασχεδιάσει και θα αναβαθμίσει ειδικά επαγγελματικά οχήματα και η Lunaz Powertrain, η οποία θα παίζει το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφοδοτώντας τον ηλεκτροκινητήρα της εταιρείας ως βασικό προϊόν για OEM.
Το πρώτο στάδιο της νέας στρατηγικής της Lunaz είναι να ξεκινήσει η μετατροπή και η ανακατασκευή βαρέων οχημάτων.
«Μέχρι το 2030, όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) θα απαγορεύονται στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, θα έχουμε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια συμβατικά οχήματα στον πλανήτη», δήλωσε η Lunaz.
«Η ανακατασκευή, η ανακύκλωση και η ηλεκτροδότηση τους μπορούν να αποτρέψουν τη διάλυση μεγάλου μέρους αυτών των οχημάτων».
«Η προσέγγισή μας θα σώσει τον σημερινό στόλο οχημάτων, ενώ παράλληλα θα μειώσει δραματικά τα απόβλητα στην παγκόσμια προσπάθεια για από-ανθρακοποίηση», πρόσθεσε ο David Lorenz, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Lunaz.
«Η κορυφαία επενδυτική δέσμευση αποτελεί απόδειξη της επιτυχημένης πορείας της Lunaz για τον καθορισμό της αγοράς ανακατασκευής και μετατροπής παλιών οχημάτων με κινητήρες που δεν μολύνουν το περιβάλλον“, πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Lunaz είναι γνωστή για την ευρεία γκάμα κλασικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, όπως οι Rolls Royce Phantom V, Bentley Continental, Range Rover classic και πολλά άλλα εμβληματικά αυτοκίνητα.
Στο ευρύτερο πλαίσιο του σχεδίου επέκτασής της, η εταιρεία στοχεύει να προσφέρει τουλάχιστον 500 θέσεις εργασίας έως το 2024. Δεν έχουμε παρά να υποκλιθούμε σε τέτοιες αξιόλογες επιχειρηματικές κινήσεις που συνδυάζουν το τερπνό διά του ωφέλιμου.