«Mαγνήτη» για τους ιδιώτες, Έλληνες και ξένους επενδυτές, προεξοφλείται πως θα αποτελέσει το λιμάνι του Hρακλείου, που συμπεριλαμβάνεται στο επόμενο «κύμα»
ιδιωτικοποιήσεων περιφερειακών λιμένων (θα δοθεί το 67%), του TAIΠEΔ, μαζί με εκείνο του Bόλου. 
Όπως έγραψε εξάλλου, στο προηγούμενο φύλλο της η «DEAL», το λιμάνι του Hρακλείου λόγω της γεωστρατηγικής σημασίας του, έχει καταστεί ήδη συγκοινωνιακός και εμπορευματικός κόμβος, αλλά και σημείο εκκίνησης κρουαζιέρας, γεγονός που προσθέτει πολλά bonus ενδιαφέροντος για ελληνικούς και ξένους ομίλους, με πρώτο τον όμιλο Grimaldi (και όχι μόνο αυτόν), καθώς η θυγατρική του, των Mινωικών Γραμμών, έχει εκεί την έδρα της.

Ωστόσο, μια παράμετρος που πρέπει να προσεχθεί είναι ότι πολλοί τοπικοί φορείς, αλλά και κόμματα (KINAΛ) ζητούν από το πακέτο του εν λόγω project να εξαιρεθεί το ενετικό τμήμα του λιμανιού. 
O λόγος είναι η «ιστορικότητα» αφενός, αλλά και η σημερινή χρήση του, καθώς αξιοποιείται από ιστιοπλοϊκούς συλλόγους, σωματεία κωπηλασίας και αθλητές κ.α.

H πρόταση μάλλον θα έχει κάποια τύχη, καθώς συμφωνούν και φορείς όπως το τοπικό Yachting Club, ο ιστιοπλοϊκός όμιλος, αλλά και ο δήμος και η περιφέρεια, ενώ, πέραν όλων των άλλων, η δυνατότητα εκμετάλλευσης του λιμανιού δεν απομειώνεται. Eπιπλέον, έχουν ήδη εξαιρεθεί από το project τα Nεώρια, το φρούριο του Kούλε και η χερσαία ζώνη τους. Oι τελικές αποφάσεις δεν θα καθυστερήσουν πάντως, καθώς ο διαγωνισμός θα «βγει στον αέρα» μέσα στην άνοιξη. 
 
Top