Της Ιωάννας Υψηλάντη

Θα είμαι "διχαστική"!
Όσο με αλυσοδένουν με... άσκοπα μέτρα!
Όσο υποδουλώνουν και ξεπουλούν την χώρα μου!
Όσο εξοντώνουν στην πείνα τον λαό μου!
Όσο με τρομοκρατούν με ξαμολημένα Ρόμποκοπ!
Όσο μου κλείνουν το στόμα!
Όσο με ταΐζουν ψέμα!
Όσο δουλεύει το πλυντήριο, για διεφθαρμένους, παιδεραστές, "εξαφανισμένους χουντικούς", κλέφτες του Δημοσίου, "Επιτροπές" κάθε είδους, ΜΚΟ σκλαβοπάζαρων και επιστήμονες Ανωτάτης Εξαπάτησης.
Όσο κάθονται στον σβέρκο μου τραπεζίτες και κοράκια της Ευρώπης τους, που μας πίνουν το αίμα, όσο και να δουλεύουμε! Όσα και να πληρώνουμε!
Όσο τα παιδιά μας δεν έχουν μέλλον!
Όσο καταπατούν κάθε ανθρώπινο δικαίωμα!
Θα είμαι με τον "κατσαπλιά" Αρη!
Θα είμαι με τον Φιντέλ, με τον Τσε, με τον Χο Τσι Μιν!
Θα είμαι με τους αντάρτες και όχι με τα πρόβατα, επί σφαγής του Αουσβιτς!
Και όχι!
Δεν είμαι υπέρ της βίας!
Είμαι υπέρ της Άμυνας!

 
Top