Ορισμένα πράγματα στην υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη παρουσιάζονται αποσπασματικά, όχι μόνο από σκοπιμότητα, αλλά και από άγνοια, σχετικά με το βάθος της ευθείας σχέσης του παραιτηθέντος διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου με τους Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος λίγες εβδομάδες μετά την πρωθυπουργική του εκλογή, κι ενώ καλά – καλά δεν είχε καθίσει στην πολυθρόνα του Μαξίμου, έσπευσε να διορίσει τον Λιγνάδη καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου.


...διά χειρός Πάρι Κουρτζίδη

Σύμφωνα με αποκαλυπτικό βίντεο που δημοσιεύει η ιστοσελίδα Documento, ο Λιγνάδης μια ημέρα μετά της προκήρυξης της θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή (στις 21 Μαΐου του 2019), παρουσιάζεται σε εκδήλωση ως ο νέος διευθυντής του Εθνικού(!) και χαμογελώντας... υπονοεί ξεκάθαρα ότι αυτό θα συμβεί αμέσως μόλις αλλάξει η πολιτική ηγεσία. Πράγματι, ένα μήνα μετά τις εκλογές, η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, ανακοινώνει από το βήμα της Βουλής την ανάκληση της προκήρυξης με αιτιολογία... λόγους δημοσίου συμφέροντος! Όπου ως δημόσιο συμφέρον προφανώς εννοούσε τις προεκλογικές δεσμεύσεις (σ.σ.: ρουσφέτια) και τους διακαείς πόθους του Κυριάκου Μητσοτάκη!

Κι επειδή, μόνον εδώ, στο PIPERATA.GR μπορείτε να διαβάζετε «Πιπεράτα Παρασκήνια» και «πικρές καυτές αλήθειες» πίσω από κάθε είδηση, με το φωτογραφικό άλμπουμ που σας παραθέτουμε θα διαπιστώσετε ότι υπήρχε ένα πολύ περίεργο παζλ. Ιδίοις όμασι μπορείτε να «τσεκάρετε» μια τριγωνική, ίσως και πολυγωνική σχέση.

Μάλιστα, κάποιοι που μιλούν στο PIPERATA.GR, αλλά με τίποτα δεν θέλουν να αποκαλυφθεί η ταυτότητα τους, λένε ότι σε αυτή τη σύνθεση θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και το πάλαι ποτέ alter ego του πρωθυπουργού, Νίκο Γεωργιάδη, με τον οποίο ήταν αχώριστοι, όσο εκείνος ήταν ο πιο στενός και μυστικός άνθρωπος του Κυριάκου, ειδικά σε θέματα στρατηγικής.

Όπως και να έχει, αυτό που αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, είναι ιδιαίτερα αγαπητό πρόσωπο στον πρωθυπουργό και κατ' επέκταση στη σύζυγό του, γι’ αυτό και ο πρόεδρος της ΝΔ τον συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος του, στις κάλπες της 7ης Ιουλίου 2019.

Λίγες ημέρες μετά τη μεγαλειώδη νίκη της Νέας Δημοκρατίας, στην Επίδαυρο ανέβηκε (σ.σ.: προγραμματισμένος από τον χειμώνα) ο «Οιδίποδας», σε σκηνοθεσία Μαρκουλάκη και με πρωταγωνιστή τον Λιγνάδη, που λιβανίστηκε... από τους «λεπρογράφους», καθώς παρουσιάστηκε ως «σύγχρονος Αλέξης Μινωτής».

Βεβαίως, όποιος είχε δει την παράσταση, ξεχώριζε τον Χατζόπουλο στον ρόλο του Κρέοντα, τον Ψυχογιό - Θεράποντα και τη Μουτούση – Ιοκάστη, έχοντας πολλές επιφυλάξεις για τον Οιδίποδα, που το πήγαινε και το ‘φερνε το μωρό σαν τη Σάσα Ντάριο στη δύση της καριέρας της.

Όπως επίσης κανείς δεν ξεχνάει τα περσινά καμώματα του Δημήτρη Λιγνάδη στην Επίδαυρο, όταν μετά το τέλος της παράστασης «Πέρσες» του Αισχύλου, πάλι στην Επίδαυρο, πήρε ένα ομοίωμα του Παρθενώνα και γονυκλινής μπροστά στο πρωθυπουργικό ζεύγος, άρχισε να το φιλάει με τους συντελεστές της παράστασης και το κοινό να παρακολουθούν έκπληκτοι το πρωτοφανές σκηνοθετικό εύρημα που θα έκανε πολλά... κόκκαλα να τρίζουν!




Ο καιρός πέρασε, ο κορωνοϊός ήλθε, κι ο Κυριάκος Μησοτάκης, τον Μάιο του 2020, κατέβηκε στο Εθνικό Θέατρο για να συζητήσει με τον αγαπημένο του, Δημήτρη Λιγνάδη, τα προβλήματα της τέχνης, αλλά και να δει πρόβες από τους «Πέρσες», στους οποίους ο διευθυντής του θεάτρου ήταν παράλληλα πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης.



Την ίδια περίοδο ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ως σκηνοθέτης ξανά, έφτιαχνε το «Τρίτο Στεφάνι» του Ταχτσή, το οποίο ανέβασε στο «Παλλάς» και κατέβασε σχεδόν αμέσως τον Νοέμβριο, λόγω κορωνοϊού. Για όλα τα παραπάνω δεν μιλάει κανείς πλέον... Τα δε φωτογραφικά ντοκουμέντα εξαφανίζονται ως δια μαγείας από το ίντερνετ.





Την ίδια ώρα, από το Μαξίμου πέφτουν τηλέφωνα για να μην παίζονται πλάνα και να μη γράφονται ρεπορτάζ... Ο δε Λιγνάδης πλέον έχει εξαφανιστεί... ενώ ο Μαρκουλάκης κατέβασε από τον λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακόμη και τις φωτογραφίες που είχε με τον Λιγνάδη!


«Ό,τι και όσα και να σβήνεις Κωνσταντίνε (σ.σ.: Μαρκουλάκη), τα “ίχνη” μένουν», του έγραψε η δημοσιογράφος Αρετή Αθανασίου: «Και είναι πολλοί που ξέρουν πόσα ξέρεις, σε πόσα “ανίερα μυστικά” συμμετείχες και πόση βοήθεια του πρόσφερες, πριν λίγα χρόνια, όταν οργισμένος πατέρας τον μαχαίρωσε (σ.σ.: τον Λιγνάδη), κι εσύ τον πήγες στο νοσοκομείο».



Στο μεταξύ, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ΕΣΗΕΑ έχει ήδη καλέσει σε απολογία τους αρμόδιους διευθυντές της ΕΡΤ, αφού πρώτα κατήγγειλε με ανακοίνωσή της -και ευτυχώς εδώ που τα λέμε- τη χειραγώγηση που υφίστανται οι ειδήσεις και οι εκπομπές της κρατικής τηλεόρασης από το πρωθυπουργικό γραφείο, με αφορμή το πρωτοφανές non paper (σ.σ.: δια χειρός Κωνσταντίνου Ζούλα;), που κυκλοφόρησε το Σαββατοκύριακο στο Ραδιομέγαρο, με το οποίο δινόταν εντολή, αφενός να μην παίζονται πλάνα του Κυριάκου Μητσοτάκη από το μπαλκόνι του Στεφανάδη στην Ικαρία, κι αφετέρου να μην παίζονται πλάνα του Δημήτρη Λιγνάδη με άλλους...

Ποιους άλλους; Μα, με τον Μητσοτάκη και την Μαρέβα, τον Μαρκουλάκη, την Μενδώνη και την Παναγιωταρέα... Γιατί άραγε;


ΥΓ.: Με την παρακάτω φωτογραφία, «κολλάει» αυτό που λέμε, ορμώμενοι από τη γνωστή διαφήμιση στοιχήματος... «το έβλεπες, το έπαιξες;»! Τρία στα τρία!




 
Top