Ο Χρ. Βρεττάκος, δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, μιλά στο left ...
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ1

ΕΝΩ Ο ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΛΥΣΗ ΟΙ ΑΝΤΗΔΗΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ ΤΣΕΠΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΙ!

ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ!

ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.....


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΥΡΟΥΤΣΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΕΡΓΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.....

"Αν συνεχίσουν να με αγνοούν και να μην απαντάνε σε μηνύματα μου κάποιοι αντιδήμαρχοι/δημ.σύμβουλοι...

1ον: Θα αναρτήσω δημόσια τα αιτήματα των πολιτών που σας παρακαλάω μήνες να επιδιορθώσετε και αδιαφορείτε σε βαθμό ανικανότητας και πλέον προκλητικό...

2ον: Θα μπουν δημόσια όλα τα μυνήματα μας... να δουν τι παράλογα αιτούμαι (εθελοντικές δράσεις, οικολογικές δράσεις, λακκούβες, ερωτήσεις για προσλήψεις, για παιδεία, για σχολεία, για καθαριότητα, για πράσινο και άλλα πολλά τέτοια παράλογα)

3ον: Δεν θα σας ξανακαλέσω ποτέ ξανά. Θα τα δημοσιεύω ΟΛΑ σε γνωστά site που σας ενοχλούν πολύ... Και όχι με κολακευτικές φωτογραφίες σας...

Να μάθει ο κόσμος πόσο αδιάφοροι και ποιοι είστε... Άντε σας κάνω και δωρεάν διαφήμιση....!

Μπορεί να μην σέβεστε εμένα προσωπικά, αλλά είστε υποχρεωμένοι να με σέβεστε ΘΕΣΜΙΚΑ!

Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα για εμένα...! Ο κόσμος ψάχνει μια πρόσβαση σε εσάς, μέσω εμού....! Γιατί προφανώς τα τηλέφωνα του Δήμου (όπως μου είπατε)..... Είναι απασχολημένα, αν δουλέψουν !!!!

Υ.Γ. Όλες οι αναρτήσεις μου είναι με ονοματεπώνυμο και όχι ανώνυμες σε blogs !

Υ.Γ.2 Η επόμενη ανάρτηση μου θα έχει και ονοματεπώνυμα! Άιντε! Διορισμένοι ! Δεν μας κάνετε χάρες... Από εμάς πληρώνεστε!"

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΤΣΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΠΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
 
Top