Η λάθος επιλογή του Ιωάννη να μη χρησιμοποιήσει τη «Χρυσή Κάρτα Ασυλίας» του κόστισε την παραμονή του στο Masterchef. Ο Ιωάννης και ο Ηρακλής φορώντας τις μαύρες ποδιές περιμένουν από τον Σωτήρη Κοντιζά, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο να τους ανακοινώσουν το αποτέλεσμα.
«Σήμερα ήμουν αρκετά φορτισμένος, δεν είχα την ελευθερία που έχω άλλες φορές να εξωτερικεύω τα συναισθήματά μου μέσα από ένα τραγούδι για να ξελαφρώσω τον εαυτό μου και να είμαι καλύτερος στην απόδοσή μου και αυτό πρέπει να κόστισε στο πιάτο αρκετά», είπε στους κριτές ο Ιωάννης.
Ο Ηρακλής εκτίμησε ότι «τα πήγα καλά στη δοκιμασία αποχώρησης, στις προηγούμενες δύο πιστεύω ότι τα πήγα περισσότερο καλά στο πιάτο μου».
Οι τρεις κριτές του Masterchef σχολίασαν τα δύο πιάτα των παικτών λέγοντας πως το πιάτο του Ιωάννη είχε περισσότερες αστοχίες και έπρεπε να αποχωρήσει από το ριάλιτι μαγειρικής.
Στο άκουσμα των αποτελεσμάτων ο Ηρακλής «πάγωσε». Δεν μπορούσε να το πιστέψει και έπεσε στην αγκαλιά του συμπαίκτη του. «Είχα κοκκαλώσει, τους κοιτούσα. Απλά δεν δεχόμουν την πληροφορία. Είχα παγώσει, δεν το πίστευα, δεν το καταλάβαινα, νόμιζα ότι μου μιλούσε μία άλλη γλώσσα», είπε ο Ηρακλής μόλις άκουσε το αποτέλεσμα.
«Είναι πολύ βαρύ να τον αφήνεις πίσω σου, είναι ένας χαρακτήρας μέσα από το σπίτι και ένα ξεχωριστό άτομο. Απλά, δεν μπορούσα να χαρώ τη νίκη μου», πρόσθεσε ο Ηρακλής.
Η αποχώρηση του Ιωάννη συγκίνησε αρκετούς συμπαίκτες του όπως τον Ηλία, τον Διονύση που βρίσκονταν στον εξώστη και έβαλαν τα κλάματα.
Όλοι του έλεγαν πως πρέπει να χρησιμοποιήσει τη «Χρυσή Κάρτα Ασυλίας» αλλά εκείνος δεν τους άκουσε. «Την πλήρωσε ο Γιάννης δυστυχώς, έπρεπε να είχε βγάλει την κάρτα. 'Ισως ήταν λάθος μου που του έδωσα και εγώ γλυκό» είπε ο Κώστας, με τον Ηλία να συμπληρώνει «είμαι πολύ στεναχωρημένος, είχε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει την κάρτα ,τον παρακαλούσαμε από χθες το βράδυ να την δώσει. Άμα είχε χρησιμοποιήσει την κάρτα, θα είχε σωθεί».
Ο Σωτήρης Κοντιζάς του είπε πως στεναχωριέται που χάνει έναν ικανό παίκτη όπως εκείνος από την ομάδα του και συμφωνούν με τη σειρά τους Λεωνίδας Κουτσόπουλος και Πάνος Ιωαννίδης.
Ο Ιωάννης πριν αποχωρήσει από το παιχνίδι απάντησε στο ποίημα του Λεωνίδα Κουτσόπουλου με στίχους του τραγουδιού «γιορτή» του Μανώλη Αγγελάκα.
Στη συνέχεια παρέδωσε την κάρτα ασυλίας και το pin του στον μέντορά του σχολιάζοντας: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Θα ήθελα να μείνω περισσότερο αλλά δεν πρέπει να είμαστε και αχάριστοι. Καλά είναι και μέχρι τη 12άδα».
Πριν κλείσει η πόρτα του Masterchef, o Σωτήρης Κοντιζάς ζήτησε να προβλέψει τον φετινό νικητή. «Πιστεύω ότι ο Σταύρος θα φτάσει πολύ μακριά, αλλά νικητής πιστεύω ότι θα είναι ο Ηλίας», είπε ο Ιωάννης
 
Top