Είχα -και συνεχίζω να έχω -πληρωμένα εισιτήρια μετ’ επιστροφής για δύο ταξίδια στο εξωτερικό το ένα την επόμενη βδομάδα και το άλλο το Πάσχα.
Η Aegean μας στέλνει μήνυμα ότι μπορούμε να αλλάξουμε τα εισιτήρια για να προγραμματίσουμε ταξίδι μέχρι 20 Οκτωβρίου.
Κάνει όμως την εξής αλητεία: Μας υποχρεώνει να πάμε στον ΙΔΙΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ.
Τα δικά μου ταξίδια αφορούσαν χιονοδρομία.
Χωρίς πλάκα: γιατί με υποχρεώνει να πάω παραδείγματος χάριν Γενεύη η Μόναχο μέσα στο ντάλα καλοκαίρι;
Πως μπορώ να ξέρω την ημερομηνία που θα είναι εφικτό ένα τέτοιο ταξίδι και γιατί να το κάνω χωρίς να το θέλω ,απλά πράγματα λέμε
Η απάντηση είναι απλή: για να μην πάω !και ετσι και τα χρήματα θα κρατήσει και κέρδος θα έχει!!
Οι αρχές χρηστής διοίκησης υπαγορεύουν να μπορώ να αλλάξω τα εισιτήρια αλλά να συμψηφιστούν τα χρήματα για οποιοδήποτε άλλο προορισμό.
Δεν χάνει κάτι η εταιρεία αντίθετα μπορεί και να κερδίζει.
Αλλά δεν υπάρχει υπουργείο μεταφορών ,δεν υπάρχει γραμματεία καταναλωτη και κυρίως δεν υπάρχουν καταναλωτικές ένωςεις πολιτών για να πάει το κράξιμο σύννεφο.
Κυρίως όμως υπάρχει διαπλοκή με την κυβέρνηση και η διάθεση να της χαριστεί.
Με έξοδα των πολιτών βέβαια


Kostas Daltas
 
Top