Της 'Αννας Κανδύλη

«Αυτό για το οποίο κατηγορούμαι είναι άκρως ατιμωτικό, με θίγει, δεν είμαι εγώ», ισχυρίστηκε ο Γιώργος Καρκάς, απολογούμενος σήμερα ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας.

Ο ηθοποιός που κατηγορείται ότι με τη βοήθεια ναρκωτικών ουσιών βίασε 25χρονο πρώην οδηγό ταξί, το οποίο είχε μισθώσει μέσω πλατφόρμας, το Νοέμβριο του 2018, αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται.

Όπως είπε, το φερόμενο ως θύμα « αυτοτραυματίστηκε για να εξυπηρετήσει το σενάριο της ρίψης ουσιών και υπό τον φόβο ότι μπορεί να μπλέξει εξαιτίας των προηγούμενων υποθέσεων του με τα ναρκωτικά. Γνωρίζει ότι δεν έχει κακοποιηθεί», υποστήριξε.

Βάση της δικής του εκδοχής, εκείνη την ημέρα κάλεσε ένα ταξί μέσω της εφαρμογής, επιλέγοντας εκείνον που ήταν πιο κοντά. «Πέρασαν αρκετά λεπτά και αποφάσισα να τον πάρω να δω εάν χάθηκε ή έφυγε. Τον ρώτησα αν έρχεται όντως και μου είπε πως έρχεται. Του ζήτησα να με πάει στην Ομόνοια σε ένα κατάστημα ερωτικών ειδών γιατί αργότερα θα έβρισκα ένα φίλο μου χωρίς να έχουμε ορίσει ώρα…Τον ρώτησα αν θα με περιμένει με ανοιχτό ταξίμετρο ή αν πρέπει να πάει άλλου. Ο λόγος που το ζήτησα ήταν επειδή έκανα χρήση ουσιών για συνεχόμενες ημέρες και στο παρελθόν όταν ήμουν σε τέτοια κατάσταση με χρέωναν άσχετα ποσά επειδή ήταν κλειστό το ταξίμετρο. Πέρασε ένα τέταρτο στο sex shop και μετά μπήκα σε ένα κατάστημα με ρούχα, κάνοντας του νόημα να με περιμένει. Εκείνος νόμιζε ότι του έκανα νόημα να βγει και ήρθε έξω από το κατάστημα ρούχων να δει αν χρειάζομαι κάτι. Του έδωσα την σακούλα από το κατάστημα ερωτικών ειδών, την πήγε στο αμάξι και πήρα τα ρούχα από το δεύτερο κατάστημα και μπήκα στο ταξί. Του είπα να με πάει στο Μοναστηράκι να φάω κάτι. Εκεί είδα ότι το ταξίμετρο ήταν κλειστό. Του λέω γιατί το έκλεισες; Μου λέει μην ανησυχείς ξέρω τις διαδρομές».

Στη συνέχεια ο ηθοποιός υποστήριξε ότι έπιασαν συζήτηση γενικού περιεχομένου, από την δουλειά που κάνουν, τις ερωτικές προτιμήσεις και τις οικογένειες μας. «Έχω σχέση με μια κοπέλα αλλά δεν κάνω διακρίσεις σε σχέση με το φύλλο. Δεν κάνω διακρίσεις, έχω εμπειρίες και μετά δυο φύλα» είπε ο ηθοποιός πως του εκμυστηρεύτηκε ο οδηγός ταξί.

Φτάνοντας στο κατάστημα που σταμάτησαν για φαγητό, ο Γ.Καρκάς κατέβηκε να φάει. «Μου είπε να κατέβει κι εκείνος να πάει τουαλέτα. Αυτός ήταν ο λόγος που κατέβηκε. Παραγγείλαμε και οι δυο τελικά φαγητό, όταν εκείνος έβγαλε να πληρώσει επειδή είχε 50αρικο και δεν υπήρχαν ρέστα του είπα «άσε πληρώνω εγώ και τα βρίσκουμε στην κούρσα». Επειδή εγώ δεν βιαζόμουν κι εκείνος ήθελε να φάει, καθίσαμε στο μαγαζί. Εγώ πήγα να πάρω τα τσιγάρα μου από το ταξί. Δεν τα βρήκα, πέταξα το σακίδιο πίσω και γύρισα στο σαντουιτσάδικο».

Όπως ισχυρίστηκε, «έψαχνα νευρικά τα τσιγάρα μου γιατί έκανα χρήση 3 ημέρες. Θεωρώ ότι επειδή έκανα απότομες κινήσεις, εκεί πετώντας τα πράγματα ίσως άνοιξε το μπουκαλάκι με το popper. Όταν γύρισα στο μαγαζί συζητήσαμε για τις ερωτικές εμπειρίες μας, χωρίς να υπάρχει κάποια διάθεση ανάμεσα μας βέβαια. Μετά σκέφτηκα μέχρι να μου στείλει ο φίλος μου να βρεθούμε να πάμε να δούμε τι γίνεται στο πάρκο εκείνο κάτω από το Γκάζι, που ήξερα ότι γίνονται υπαίθριες γνωριμίες ομοφυλοφίλων ατόμων» υποστήριξε ο κατηγορούμενος και περιέγραψε ότι αποφάσισαν να πάνε «όπως πάνε δυο φίλοι σε παράδρομο στη Συγγρού να κάνουν πλάκα για δέκα λεπτά».

Ωστόσο, εκεί ο ηθοποιός κατάλαβε ότι μυρίζει το popper και ότι έχει ανοίξει. «Αισθάνθηκα άσχημα που προερχόταν από εμένα αυτή η μυρωδιά. Του είπα να ανοίξουμε αμέσως τα παράθυρα γιατί ντράπηκα και ήξερα ότι μυρίζει. Διαπίστωσα ότι πράγματι έχει ανοίξει το μπουκαλάκι γιατί ήταν υγρό απ έξω. Το σκούπισα όπως μπορούσα και συνεχίσαμε».

Φτάνοντας στο παρκάκι υπήρχαν κι άλλοι άνθρωποι, κατά τον κατηγορούμενο. «Είδα έναν μελαχρινό τύπο να μας κοιτάζει. Του λέω «ρε μας κοιτάζει αυτός». Το συζητήσαμε και ο τύπος ήρθε προς το μέρος μας. Ήρθε στο παράθυρο μου και συζητήσαμε λίγο. Βγήκαμε μετά από το ταξί. Εκεί ο τύπος μου πρότεινε να κάνουμε κάτι ερωτικό και του λέω «όχι εγώ, το παιδί είπα» κι έδειξα τον οδηγό κάνοντας πλάκα. Μετά του είπα να πάμε καμία βόλτα στο παρκάκι να δούμε τι παίζει. Περίμενα να μου στείλει ο φίλος μου να τον συναντήσω».

«Με συνέλαβαν χωρίς λόγο…»

Όταν πήγαν πιο μέσα στο αλσύλλιο βρήκαν ξανά τον τύπο που είχαν δει λίγα λεπτά νωρίτερα. Οι δυο τους συνέχισαν να προχωρούν. «Κάποια στιγμή τον έχασα από το οπτικό μου πεδίο. Άρχισα να τον ψάχνω και μετά από πέντε λεπτά άρχισα να σκέφτομαι μήπως έφυγε μαζί με τα πράγματά μου. Τον πήρα τηλέφωνο από το κινητό μου και δεν το σήκωσε. Με πήρε πίσω και μου είπε ότι είναι στο ταξί. Όταν έφτασα εκείνος κάτι έφτιαχνε στο πορτ μπαγκάζ. Στο μεταξύ είχα δώσει ραντεβού με τον φίλο μου σε 40 λεπτά από τότε στο σταθμό Αττική. Σε εκείνο το σημείο, από την χρήση, την κόπωση και την αφαγία, δεν άντεξα και κοιμήθηκα… Ξύπνησα πια στο Ιπποκράτειο. Ανοίγω τα μάτια μου και δεν καταλάβαινα που είμαι. Έβλεπα κόσμο να κοιτάζει επικριτικά, όπως κάνουμε όλοι όταν βλέπουμε ένα χρήστη σε αυτή την κατάσταση. Όταν είδα γιατρό κατάλαβα ότι θα πρέπει να αποκοιμήθηκα στο ταξί. Ντράπηκα. Δεν ήθελα να εξετάστω γιατί στο παρελθόν είχα πέσει σε τοξικό κόμμα και δεν ήθελα να ενημερωθεί η οικογένεια μου. Κάπου εκεί βλέπω στο βάθος τον οδηγό να ουρλιάζει «τι μου κάνατε αλήτες;». Προσπέρασε τους πάντες και ήρθε και με χτύπησε. Ξαφνικά άρχισαν να με τραβάνε. Ο ένας αστυνομικός που έβαζε χειροπέδες και ο άλλος τραβούσε φωτογραφίες την ταυτότητα μου. Με συνέλαβαν χωρίς λόγο, απλώς επειδή κάποιος ούρλιαζε. Το 1,5 γραμμάριο το βρήκαν στο τμήμα».

«Αυτοτραυματίστηκε»

Την επόμενη ημέρα στο τμήμα, όπως είπε, είδε τον οδηγό ταξί να καταθέτει και να απαντά θετικά στην ερώτηση εάν θέλει ιατροδικαστή. «Εγώ δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί ζητάει ιατροδικαστή. Μέχρι που αποκοιμήθηκα χαζολογούσαμε, δεν είχε γίνει τίποτα. Αυτός δεν αποκοιμήθηκε πουθενά! Τα gps το δείχνουν! Σε 16 λεπτά που σταματήσαμε σε σημείο εμφανές που κανείς δεν μπορούσε να πάθει κανένα κακό. Δεν παραδέχεται ότι ήρθε βόλτα μαζί μου στο πάρκο προκειμένου να αποκρύψει οποιαδήποτε συμπεριφορά δική του που ίσως υποκρύπτει ομόφυλο ερωτισμό. Πώς όταν με πήγε στο νοσοκομείο έκανε σαν τρελός να με σώσουν οι γιατροί και μετά ζητούσε ιατροδικαστή; Όταν ένας άνθρωπος έχει περάσει από ανακριτή για υπόθεση ναρκωτικών και φτάνει σε ένα νοσοκομείο με έναν που έχει πάνω του ναρκωτικά και είναι τέζα, γι αυτό φώναζε, φοβόταν μήπως πάει φυλακή…Εγώ πιστεύω ότι αυτοτραυματίστηκε για να εξυπηρετήσει το σενάριο της ρίψης ουσιών και υπό τον φόβο ότι μπορεί να μπλέξει εξαιτίας των προηγούμενων υποθέσεων του με τα ναρκωτικά. Γνωρίζει ότι δεν έχει κακοποιηθεί. Εξετάστηκε 20 ώρες μετά, δεν θα επωμιστώ εγώ ότι κάνει εκείνος. Ακόμα και όταν με πήγε στο νοσοκομείο έκανε διπλάσια ώρα. Πιστεύω ότι σκέφτηκε να με παρατήσει κάπου αλλά μετά θυμήθηκε ότι τον είχα πάρει από beat. Πιστεύω ότι εάν δεν είχε πάρει διαστάσεις η ιστορία και δεν είχα βγει τα στοιχεία μου, μπορεί να ζητούσε και χρήματα από την οικογένεια μου. Σε όλη τη ζωή μου όταν βρίσκομαι με γυναίκα είναι επειδή την θαυμάζω και όταν βρίσκομαι με άντρα είναι γιατί τον καμαρώνω. Αυτό για το οποίο κατηγορούμαι είναι άκρως ατιμωτικό, με θίγει, είμαι 443 ημέρες φυλακή. Αυτό για το οποίο κατηγορούμαι δεν είμαι εγώ».

Ένταση στο ακροατήριο

«Αν αυτός ο άνθρωπος βγει έξω η επόμενη μάνα θα κλαίει το παιδί της στο χώμα» φώναξε στο τέλος της συνεδρίασης η μητέρα του οδηγού ταξί, με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση στο ακροατήριο η οποία περιορίστηκε αρκετή ώρα μετά κατόπιν της παρέμβασης των αστυνομικών που βρίσκονταν στη δικαστική αίθουσα. «Μισή ώρα τι κάναμε στο πάρκο αγορίνα μου;» φώναξε ο κατηγορούμενος στον οδηγό ταξί, με την μητέρα του τελευταίου να επιχειρεί να τον φτύσει.

Της απολογίας του ηθοποιού προηγήθηκαν οι καταθέσεις μαρτύρων υπεράσπισής του. «Γνώρισα τον κατηγορούμενο στο Facebook πριν από ένα χρόνο. Η προσφορά σεξ είναι απλή στις μέρες μας. Το να χρειαστεί κάποιος να βιάσει όταν έχει να πάει σε σεξουαλικό πάρτι, είναι αχρείαστο. Τα ποπερς να ξέρετε ότι είναι απλώς χαλαρωτικά και πωλούνται νόμιμα ως αποσμητικό χώρου» είπε ο Γρηγόρης Βαλιανάτος.

Ως ένα αξιόλογο παιδί περιέγραψαν τον ηθοποιό η Μάνια Παπαδημητρίου και ο Σπύρος Μπιμπίλας. «Δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Είναι σαν αδελφός μου. Δεν το έχει κάνει» είπε ο κ. Μπιμπίλας.

Από την πλευρά του ο ιατροδικαστής που κατάθεσε επίσης ως μάρτυρας υπεράσπισης του, έκανε λόγο για σειρά αντιφάσεων και λαθών που εντόπισε στα συμπεράσματά της η ιατροδικαστική έκθεση. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι τα σημάδια που βρέθηκαν στον οδηγό ταξί θα μπορούσαν να έχουν προκληθεί ακόμα και από δυσκοιλιότητα ή ξύσιμο με το νύχι, προκαλώντας την αντίδραση της πολιτικής αγωγής. «Από αυτά τα ευρήματα που βρήκαν οι συνάδελφοι δεν μπορεί να τεκμηριωθεί βιασμός» κατέληξε ο τεχνικός σύμβουλος που διόρισε ο κατηγορούμενος.

Το ίδιο υποστήριξε και ο γενετιστής Γιώργος Φίτσιαλος, ο οποίος ανάφερε ότι στο ταξί δεν βρέθηκε ίχνος σπέρματος ή αίματος, που να δείχνουν εικόνα σεξουαλικης πράξης. Από την εξέταση που έγινε στο σώμα του οδηγού ταξί, ο γενετιστής εξήγησε ότι δεν βρέθηκε πάνω του dna του κατηγορουμένου. Σχετικά με τα ερωτικά βοηθήματα υποστήριξε ότι επίσης δεν βρέθηκε dna του οδηγού ταξί, παρά μόνο του ηθοποιού και άλλων ατόμων.

«Δεν γίνεται να υπήρξε 18 λεπτά επαφή κατά το κατηγορητήριο, να υπήρξε τριβή και όχι απλή επαφή και να μην έχει βρεθεί ίχνος γενετικού υλικού. Θα έπρεπε να έχουμε βρει τόνους! Αποκλείεται να έχει συμβεί σεξουαλική κακοποίηση μέσα στο αμάξι αυτό», ανάφερε ο μάρτυρας.

 
Top