Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΩΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  ΤΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΗΣ ΒΑΝΑΣ ΔΑΤΣΕΡΗ

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ:

"Πάντα γυρνάμε εκεί... που αγαπάμε!!! ΔΕΔΟΜΕΝΑ το Κερατσίνι είναι η ΠΟΛΗ που ΑΓΑΠΩ περισσότερο απ' οποιαδήποτε άλλη κι ας μην είμαι γέννημα θρέμμα Κερατσινιώτης.
Πολλές οι ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ υποψηφιότητες στο Κερατσίνι και την Δραπετσώνα... Μου έδειξαν ΕΚΤΊΜΗΣΗ οι περισσότεροι και τους ευχαριστώ θερμά γι' αυτό. Δεν είχα σκοπό να κατέβω, γιατί πολύ απλά αυτή την εποχή ΠΡΟΤΕΡΑΙΌΤΗΤΑ μου είναι η ΥΓΕΙΑ αγαπημένων μου προσώπων και τα παιδιά μου. ΟΥΤΕ ΚΑΝ η δημοσιογραφία που ΛΑΤΡΕΥΩ κι ας με έχει πληγώσει. Κυριολεκτικά στο "παραπέντε" αποφάσισα να είμαι συνεπιβάτης σ' αυτό το όμορφο ΤΑΞΙΔΙ της ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ.
Πολλοί εδώ και 3 μήνες στο Κερατσίνι με ρωτάνε, γιατί με την Βάνα; 
Γιατί ενώ συζήτησα με πολλούς, σχεδόν με όλους, είναι η μόνη που κατάφερε να μιλήσει στον ψυχισμό μου. Δυστυχώς ή ευτυχώς παραμένω συναισθηματικός άνθρωπος και προτιμώ να βοηθήσω έναν φίλο ή μια φίλη, παρά κάποιον που φαινομενικά μπορεί να εξυπηρετήσει κάποια ιδιοτέλεια μου (επαγγελματική). Παλιά γοητευόμουν με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ υποψηφίους Δημάρχους, γι' αυτό και είχα στηρίξει τον Φώτη Μελά και τον Λουκά Τζανή. Τώρα που όλοι δηλώνουν "ανεξάρτητοι", γοητεύομαι από τον στόχο να εκλεγεί για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ γυναίκα Δήμαρχος στο Κερατσίνι και την Δραπετσώνα. Δεν συνηθίζω να γίνομαι λαθρεπιβάτης σε ένα τρένο που έχει μπει σε ράγες. Γοητεύομαι από την διαδικασία οικοδόμησης μιας προσπάθειας που ξεκινάει από το ΜΗΔΕΝ, από μια ωραία παρέα και καταφέρνει να γράψει ΙΣΤΟΡΙΑ. Είναι γνωστό πως την ιστορία την γράφουν οι παρέες κι εμείς στην ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ είμαστε μια πολύ ωραία παρέα και περνάμε πολύ καλά'... 
Στο δια ταύτα το μήνυμα είναι το εξής: 
«Είμαστε ρεαλιστές, ζητάμε το αδύνατο!». Πάμε να πάρουμε τον Δήμο"!
 Τέλης Βασιλάκης 

 
Top