Η εκ Σαουδικής Αραβίας personal trainer του My Style Rocks είναι μια αυθεντική κοσμοπολίτισσα που κρύβει όντως πολύ ροκ και στιλ μέσα της.








SHARES Εννοείται πως δεν περιμέναμε να δούμε φέτος την -180 αψεγάδιαστων εκατοστών- Αντζέλικα (σ.σ.Τζε για τους φίλους) στο My Style Rocks για να την ξεχωρίσουμε. Την έχουμε επανειλημμένως φέρει εντός του οπτικού σου πεδίου εδώ και καιρό.
'Πήγα γιατί όντως my style rocks. Η αλήθεια είναι το περίμενα λιγότερο reality από ότι προέκυψε. Είχα δει μάλιστα πριν το τούρκικο. Θεώρησα ότι το ελληνικό θα είναι πιο πολιτισμένο. Σκέψου ότι μεγαλώνοντας στη Σαουδική Αραβία η μητέρα μου δεν μας άφηνε να βλέπουμε καθόλου ελληνική τηλεόραση γιατί την θεωρούσε trash'

Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson
Όσον αφορά την απότομη 'εξαφάνισή' της από τον αέρα μια μέρα, επειδή απλά σηκώθηκε και έφυγε, ήταν απλά η αφορμή που ψάχναμε για να την γνωρίσουμε καλύτερα.

Δεν μου ταίριαζε καθόλου. Δεν μου άρεσε η ίντριγκα. Και δεν έχω την αγωνία να είμαι ντε και καλά μπροστά στην κάμερα. Οπότε απλά δεν πήγα την επόμενη μέρα. Δεν χρησιμοποίησα δηλαδή δικαιολογίες τύπου 'έσπασα τον αυχένα μου'

'Γενικώς τα reality δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία μου. Έχω αρνηθεί και άλλες τέτοιες προτάσεις. Επίσης έχω αρνηθεί πολλά πράγματα, όπως Playboy Ευρώπης (σ.σ. κάτι που πέρα από την Φαρμάκη δεν έχει κάνει καμία άλλη Ελληνίδα). Με είχε δει ο φωτογράφος στην Σαντορίνη που είχα πάει για τον κατάλογο ενός boutique ξενοδοχείου και μου έκανε τη σχετική πρόταση. Έφτασα πολύ κοντά στο να πω το ναι, άλλα εκείνη την εποχή είχα κάνει αίτηση για αεροσυνοδός σε γνωστή εταιρία οπότε τελικά είπα όχι'

   Styling: Έφη Καρύδη
Η αλήθεια είναι ότι, μέχρι τώρα, δεν ακούω και πολύ προσεκτικά αυτά που μου λέει η Αντζέλικα. Ακόμη και όταν έχουν σχέση με το σώμα της.
'Δεν έχω πρόβλημα με το γυμνό. Αγαπώ πολύ το σώμα μου. Άλλωστε, λόγω αθλητισμού, το σέβομαι πολύ το γυμνό. Έχω κάνει και γυμνή φωτογράφηση για μένα, που δεν έχει δημοσιευτεί κάπου. Η συγκεκριμένη φωτογράφηση στο Playboy θα με βοηθούσε πολύ στο μόντελινγκ και στην τηλεόραση στην Ελλάδα. Αλλά επειδή εδώ έχουμε στερεότυπα, δεν ήθελα να στιγματιστώ αρνητικά'

Παρότι 'μπαρουτοκαπνισμένος' απέναντι στη γυναικεία ομορφιά, η Αντζέλικα (κόρη μιας πανέμορφης Χαλκιδαίας αεροσυνοδού που βρέθηκε στις VIP πτήσεις του Σαουδάραβα βασιλιά και ενός πολυμήχανου Χιώτη επιχειρηματία / μηχανικού αεροσκαφών / πιλότου / βραβευμένου εφευρέτη που μεγάλωσε στο Χαρτούμ του Σουδάν), από κοντά, έχει κάτι που σε κάνει να μην μπορείς να πάρεις τα μάτια σου από πάνω της.

Κανείς δεν με παίρνει για Ελληνίδα όταν με πρωτογνωρίζει. Όλοι ψάχνουν να βρουν από ποιο εξωτικό μέρος έχω ρίζες. Σκέψου ότι το αγόρι μου, στην αρχή, μου ζήτησε κανονικά να δει το διαβατήριό μου για να πειστεί



  Προφανώς και η Αντζέλικα (γεννήθηκε Ηλιούπολη, μετακόμισε στα 4 της στην Γλασκόβη επειδή άνοιξε εκεί κομμωτήρια ο πατέρας της και μετά, στα 7 της, στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας) είναι ψηλή, γυμνασμένη και με ένα ζευγάρι πόδια-έργο τέχνης που θα έπρεπε κανονικά να εκτίθενται σε κάποιο μουσείο.
'Δεν θυμάμαι πολλά από την παιδική μου ηλικία στη Γλασκόβη. Μόνο ότι έκανε πολύ κρύο και ότι φύγαμε πριν μου αγοράσει ο μπαμπάς μου την δική μου αγελάδα, όπως μου είχε υποσχεθεί, επειδή έπινα πολύ γάλα. Αυτό που μου άφησε ως κατάλοιπο είναι ότι μιλάω αγγλικά καλύτερα από ελληνικά'
Και όντως, από κοντά, το πρόσωπό της εκπέμπει την ίδια κυριλοσέξι αυστηρότητα που σε έκανε να την πρωτοπροσέξεις όταν πρωτοεμφανίστηκε στο γυαλί. Αλλά εκείνο που οφείλω να επισημάνω είναι το πόσο επιβλητική είναι η ομορφιά της Αντζέλικας. Σχεδόν αγαλματένια. Επίσης, σε δεύτερο επίπεδο, το ότι μεγάλωσε παντού στον κόσμο, κάνει την Αντζέλικα να ξεχωρίζει και με άλλους τρόπους
'Έχω γίνει πολύ ανοιχτόμυαλη. Και δεν είμαι καθόλου τοπικίστρια. Αυτό το κάνει λίγο δύσκολο να 'συγχρονιστώ' με την ιδιοσυγκρασία των περισσότερων Ελλήνων'
Άσε που την καθιστά πάντα 'έσω έτοιμη' να πάρει τη βαλίτσα της και να ξεκινήσει μια καινούργια ζωή.
'Ο πατέρας μου στη ζωή του έχει αλλάξει τουλάχιστον 40 δουλειές. Αυτό και ο τρόπος που μεγάλωσα με κάνουν όντως να είμαι πάντα ένα βήμα από το φύγω και να ξεκινήσω κάπου αλλού από το μηδέν. Να πάρω π.χ. τον άνθρωπό μου και να πάμε να ξεκινήσουμε μια φάρμα στην Αυστραλία'

Όσον αφορά το πως είναι να μεγαλώνει κάποιος σε ένα συγκρότημα 18 ελληνικών οικογενειών στην Τζέντα (σ.σ. η τάξη της στο δημοτικό είχε 6 άτομα και στο λύκειο 3), έχει να πει μόνο τα καλύτερα.
'Ήταν εκπληκτικά. Το σπίτι μου, ένα κουκλίστικο με κεραμίδια και μεγάλη αυλή, ήταν ακριβώς δίπλα στο σχολείο. Είχαμε μέσα στο συγκρότημα πισίνα και σάουνα. Και απλώς υπήρχε τριγύρω φράχτης και ένας φρουρός (o Αχμέτ ή ο Χαμάλ) στην είσοδο για ασφάλεια. Είχα πολλούς φίλους αγοράκια. Παίζαμε όλη μέρα στην αλάνα και το βράδυ γύριζα σπίτι με ματωμένα γόνατα. Και, όταν βαριόμουνα, έστελνε η φίλη μου η Βασιλική τον Ινδό οδηγό της, με έπαιρνε και πηγαίναμε σε άλλα σχολεία (το γερμανικό, το αμερικάνικο, λιβανέζικο) όπου είχα φίλους, για βόλτα ή για τα ενδο-σχολικά parties'

  Παρότι, ως έφηβη, δεν μπορούσε ακριβώς να τριγυρίζει όπου ήθελε.
'Βγαίναμε συχνά έξω. Πηγαίναμε σε κάτι τεράστια εμπορικά κέντρα, δέκα φορές πιο μεγάλα από το The Mall Athens. Απλώς φορούσες από πάνω την αμπάγια (σ.σ. Ένα ρούχο που καλύπτει το σώμα της γυναίκας μέχρι τον αστράγαλο) και από κάτω ότι θέλεις. Και πιτζάμα να φορέσεις δεν θα το καταλάβει κανείς. Επίσης εμένα, επειδή μοιάζω με Σαουδαράβισσα, έχει τύχει να με σταματήσει η θρησκευτική αστυνομία για να με ρωτήσουν γιατί δεν φοράω μαντήλα'
Όσον αφορά τη δεδομένη γκέλα της στο αντρικό φύλο, αυτή άργησε αρκετά να της γίνει αντιληπτή.

Άργησα πολύ να ασχοληθώ με άντρες. Αυτό συνέβη όταν ήρθα στα 17 μου στην Ελλάδα. Τότε που βγήκα με το μαγιό σε μια παραλία στη Χαλκίδα και είδα κεφάλια να γυρνούν για πρώτη φορά. Τότε που έκανα την πρώτη μου σχέση.

'Πριν δεν με ένοιαζε. Ήμουν πολύ αγοροκόριτσο. Άσε που στην Τζέντα η ομορφιά μου δεν θεωρείται τόσο εξωτική. Εκεί πάθαιναν σοκ με τις ξανθές'

  Το ίδιο σοκ που παθαίνουν οι followers της όταν, σπανίως, ανεβάσει κάτι που να δείχνει το γυμνασμένο σώμα της. Το οποίο πως είπαμε πως προέκυψε;
'Κάνω από πολύ μικρή κολύμβηση και ποδηλασία. Ήταν γενικά η λογική του μπαμπά μου να μας βάζει να δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα. Σκέψου ότι έχω κάνει επίσης μαθήματα φωνητικής και ζωγραφικής'
Αυτή η αγάπη της για τον αθλητισμό είναι που την οδήγησαν στο να σπουδάσει στην Γυμναστική Ακαδημία της Τζέντα και να καταλήξει να κάνει την πρακτική της στις επαύλεις 4 πριγκιπισσών.
'Οι πριγκίπισσες ήταν φίλες του πατέρα μου. Φοβερές τύπισσες. Αυτές ήταν οι πρώτες μου πελάτισσες ως personal trainer. Αλλά μην το γράψεις αυτό. Δεν μου αρέσει να κάνω επίδειξη'

Βέβαια αρχικά αυτό που ήθελα να γίνω ήταν να γίνω πιλότος στην Πολεμική Αεροπορία. Για αυτό ήρθα στην Ελλάδα. Επειδή και ο παππούς μου ήταν Ίκαρος και ο μπαμπάς μου πιλότος


  Δυστυχώς η Γιασεμή στην Ικάρων δεν πέρασε. Αν και η στολή πολύ θα της πήγαινε, είναι αλήθεια. Αλλά αποφάσισε να μείνει στην Ελλάδα και να τα καταφέρει μόνη της.
'Πρώτη μου δουλειά ήταν service στο Verdi Plus στην Ηλιούπολη. Δεν ήξερα άνθρωπο στην Ελλάδα.

Η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν λίγο την δουλειά, αφού μέχρι τότε ήμουν πολύ χαϊδεμένη από την οικογένειά μου. Η πριγκίπισσα που τα έχει όλα

Ένας φόβος που γρήγορα εξαλείφθηκε πλήρως αφού η Γιασεμή ξεκίνησε να δουλεύει non stop ως promotion girl ('με είδε στην Ηλιούπολη ένας booker και με άρπαξε, επειδή είμαι, όπως μου είπε 'πολύ ψηλή και εντυπωσιακή') και μοντέλο (είναι εδώ και χρόνια κορίτσι της Ducati, με παρουσία εδώ και χρόνια σε όλα τα Moto GP, και πλέον και της Monster) ενώ παράλληλα σπούδαζε σε ΙΕΚ γραφιστικής και έκανε μαθήματα φωνητικής στον ΝΑΚΑ για να γίνει τραγουδίστρια σε ροκ συγκρότημα ('ακούω και άκουγα από Pink Floyd μέχρι Black Kiss και metal')
'Συνειδητοποίησα γρήγορα ότι στην Ελλάδα η μουσική παιδεία είναι στα πατώματα. Οπότε σταμάτησα. Γιατί στα μπουζούκια δεν υπήρχε περίπτωση να πάω να εμφανιστώ. Ο μπαμπάς μου θα αυτοκτονούσε'

  Για την ακρίβεια η μοναδική φορά που η Αντζέλικα βρέθηκε στα μπουζούκια ήταν όταν, επί χρόνια, δούλευε υποδοχή στο Posidonio.
'Το βράδυ οι άνθρωποι λύνονται. Σταματάνε να κρύβονται πίσω από ένα κουστούμι ή μια καθωσπρέπει δουλειά. Η όλη εμπειρία με βοήθησε στο να μάθω να σκιαγραφώ καλύτερα τον χαρακτήρα του άλλου'
Άλλωστε εκείνη είναι πολύ πρωινός τύπος. Όπως μπορούν να πιστοποιήσουν όσοι τυχεροί την έχουν δει, όλα αυτά τα χρόνια, να τρέχει στις έξι το πρωί στην Αγία Μαύρα στην Ηλιούπολη ή να κάνει ποδήλατό ως το Σούνιο.

Με το που ξεκίνησα να ασχολούμαι σοβαρά με το fitness συνειδητοποίησα ότι μόνο αυτό ήθελα να κάνω. Ότι όλα τα άλλα ήταν απλά χόμπι. Όνειρό μου είναι να ανοίξω ένα γυμναστήριο μόνο για γυναίκες στο Κολωνάκι



  Στο τέλος της ημέρας η Αντζέλικα, που αυτή τη στιγμή δουλεύει παράλληλα με όλα τα άλλα (σ.σ. συνεχίζει να κάνει personal στις πελάτισσές της στην Εκάλη και στην Ηλιούπολη) και σε μια λογιστική εταιρεία (επίσης προσεχώς θα είναι το πρόσωπο της καμπάνιας της νέας συλλογής γνωστού Έλληνα σχεδιαστή κοσμημάτων) παραμένει μια τρομακτική αντίφαση.
Μια ανοιχτόμυαλη εσωστρεφής κοσμοπολίτισσα που βαριέται εύκολα και κάνει τα γόνατα των αντρών να κόβονται τόσο με την εξωτική ομορφιά της όσο και με την αυστηρότητα που εκπέμπει το βλέμμα της.

Το ξέρω οι άντρες με φοβούνται. Συνήθως με κοιτάζουν, αλλά δεν έρχονται ποτέ να μου μιλήσουν. Και χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό



  Όσον αφορά το ωραιότερο και το πιο εκνευριστικό πράγμα στο να έχει κάποιος όντως σχέση μαζί της, αυτό είναι μια απάντηση που μας έδωσε -ως όφειλε-το αγόρι της, τον οποίο και πήραμε τηλέφωνο.
'Το καλύτερο είναι ότι η Αντζέλικα είναι από τις ελάχιστες γυναίκες που καταλαβαίνουν το λάθος τους και ζητάνε συγνώμη. Το πιο εκνευριστικό ότι αλλάζει γνώμη συνέχεια'
Εμείς πάντως, για εκείνη, δεν αλλάζουμε γνώμη. Ειδικά τώρα που την γνωρίσαμε από κοντά.




oneman.gr
 
Top