Εξώδικη δήλωση - διαμαρτυρία του αν. Γενικού Γραμματέα της Εκτελεστικής Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., Γιάννη Τσούνη, κατά αυτοδιοικητικής ιστοσελίδας - «ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.gr - στην οποία αφού κάνει λόγο για ψευδές και συκοφαντικό δημοσίευμα στο σύνολό του - αφορά την αποστολή στοιχείων εργαζομένων του Δήμου Αιγάλεω σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου του τότε Υπ. Δ.Μ. Κυριάκου Μητσοτάκη για τον επανέλεγχο συμβάσεων - παρατηρώντας, παράλληλα, πως τόσο η Ομοσπονδία, όσο και η Συνδικαλιστική Ανατροπή στους Ο.Τ.Α. - παράταξη στην οποία ανήκει ο κ. Γ. Τσούνης - «γίνονται συχνά παντελώς απρόκλητα αποδέκτες δημοσιευμάτων με ανοίκειες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς αλλά και με συκοφαντικό και ψευδές περιεχόμενο», ζητά τόσο τη διαγραφή του σχετικού κειμένου, όσο και τη μη χρήση του ονόματος του ή την αναφορά στο πρόσωπο του στο μέλλον.
Τέλος, ο κ. Τσούνης ζητά διορθωτική - αποκαταστατική ανάρτηση, «που θα αποκαθιστά πλήρως το όνομα μου και την υπόληψη μου, που εθίγη μέσω των συκοφαντικών και υβριστικών αναφορών στο πρόσωπο μου» και συμπληρώνει:
«ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ, ότι προτίθεμαι να ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματα μου ενώπιον κάθε αρμοδίου Δικαστηρίου ή Αρχής για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψης μου».
Ακολουθεί η εξώδικη δήλωση - διαμαρτυρία
ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ | Προβολή/κατέβασμα
 
Top