Έναν αγώνα που διεξάγεται καταμεσής της ερήμου και υπό το φως των προβολέων. Η Pirelli έχει φέρει για τον αγώνα του Σακχίρ τις ίδιες γόμες που είχε και στην Κίνα: την πολύ μαλακή (με τα κόκκινα διακριτικά), τη μαλακή (με τα κίτρινα διακριτικά) και τη μέση (με τα λευκά διακριτικά).
Πρόκειται για ένα σιρκουί που δοκιμάζει σημαντικά την πρόσφυση ενώ το γεγονός πως ο αγώνας αρχίζει αφού πέσει ο ήλιος, έχει ως αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση της συμπεριφοράς των ελαστικών καθώς οι συνθήκες της πίστας δε μεταβάλλονται σύμφωνα με το συνηθισμένο απογευματινό μοτίβο. Πέρυσι ο νικητής ακολούθησε στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών, έχοντας μάλιστα τις ίδιες επιλογές σε γόμες.
Η Pirelli ξέρει καλά το σιρκουί της Μανάμα αφού εκεί πραγματοποιεί συχνά δοκιμές για άλλους θεσμούς ενώ παλαιότερα είχαν γίνει και τεστ της F1. Η επιφάνεια του οδοστρώματος που είναι από γρανίτη, δεν είναι τόσο τραχιά: η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης παίζει πιο σημαντικό ρόλο. Σημαντικό ρόλο θα παίξει όπως πάντα και η στρατηγική και ενδεικτικό το παράδειγμα του περυσινού αγώνα όπου είχαμε 9 διαφορετικές στρατηγικές (!) στους πρώτους δέκα οδηγούς!
Για τις απαιτήσεις του σιρκουί του Μπαχρέιν από τα ελαστικά, μίλησε ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola: "Το μεγαλύτερο όφελος που μπορεί να βρει κανείς στο Σακχίρ προέρχεται από την πρόσφυση: Είναι σε μεγάλο βαθμό μια πίστα σταμάτα – ξεκίνα, οπότε το να μπορείς να περάσεις τη δύναμη ομαλά στο δρόμο και να διατηρήσεις τα πίσω ελαστικά σε καλή κατάσταση είναι πολύ σημαντικό. Πέρυσι είχαμε μεγάλη φθορά αλλά και πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα συμπεριφερθούν τα νέα ελαστικά του 2017. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών θα είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς λόγω ώρας θα διεξαχθεί σε συνθήκες παρόμοιες με τον αγώνα".
Όσο για τις ντιρεκτίβες της παγκόσμιας ομοσπονδίας σχετικά με τις χαμηλότερες πιέσεις των σλικ ελαστικών στην εκκίνηση, είναι στα 21.5 psi εμπρός και 20.5 psi πίσω. Τέλος, το όριο γωνίας κάμπερ είναι στις -3.75 μοίρες εμπρός και -2 μοίρες πίσω.
Πρόκειται για ένα σιρκουί που δοκιμάζει σημαντικά την πρόσφυση ενώ το γεγονός πως ο αγώνας αρχίζει αφού πέσει ο ήλιος, έχει ως αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση της συμπεριφοράς των ελαστικών καθώς οι συνθήκες της πίστας δε μεταβάλλονται σύμφωνα με το συνηθισμένο απογευματινό μοτίβο. Πέρυσι ο νικητής ακολούθησε στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών, έχοντας μάλιστα τις ίδιες επιλογές σε γόμες.
Η Pirelli ξέρει καλά το σιρκουί της Μανάμα αφού εκεί πραγματοποιεί συχνά δοκιμές για άλλους θεσμούς ενώ παλαιότερα είχαν γίνει και τεστ της F1. Η επιφάνεια του οδοστρώματος που είναι από γρανίτη, δεν είναι τόσο τραχιά: η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης παίζει πιο σημαντικό ρόλο. Σημαντικό ρόλο θα παίξει όπως πάντα και η στρατηγική και ενδεικτικό το παράδειγμα του περυσινού αγώνα όπου είχαμε 9 διαφορετικές στρατηγικές (!) στους πρώτους δέκα οδηγούς!
Για τις απαιτήσεις του σιρκουί του Μπαχρέιν από τα ελαστικά, μίλησε ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola: "Το μεγαλύτερο όφελος που μπορεί να βρει κανείς στο Σακχίρ προέρχεται από την πρόσφυση: Είναι σε μεγάλο βαθμό μια πίστα σταμάτα – ξεκίνα, οπότε το να μπορείς να περάσεις τη δύναμη ομαλά στο δρόμο και να διατηρήσεις τα πίσω ελαστικά σε καλή κατάσταση είναι πολύ σημαντικό. Πέρυσι είχαμε μεγάλη φθορά αλλά και πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα συμπεριφερθούν τα νέα ελαστικά του 2017. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών θα είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς λόγω ώρας θα διεξαχθεί σε συνθήκες παρόμοιες με τον αγώνα".
Όσο για τις ντιρεκτίβες της παγκόσμιας ομοσπονδίας σχετικά με τις χαμηλότερες πιέσεις των σλικ ελαστικών στην εκκίνηση, είναι στα 21.5 psi εμπρός και 20.5 psi πίσω. Τέλος, το όριο γωνίας κάμπερ είναι στις -3.75 μοίρες εμπρός και -2 μοίρες πίσω.
pronews.gr