Για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα social media, τα ποστς που έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές, φαίνεται να επηρεάζουν και το αν τελικά οι τελευταίοι θα ξοδέψουν λεφτά για να τα αποκτήσουν, σύμφωνα με νέα έρευνα της Σχολής Management του Πανεπιστημίου του Μπάφαλο.
“Ένα ουδέτερο ή ακόμη και ένα αρνητικό ποστ στα social media με υψηλό αριθμό απόκρισης, επιδρά πιο θετικά στις πωλήσεις από ένα θετικό ποστ που δεν έχει καθόλου likes, σχόλια ή κοινοποιήσεις”, λέει ο αναπληρωτής καθηγητής μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου του Μπάφαλο, Ram Bezawada.
“Αυτό είναι πραγματικότητα ακόμη και για πελάτες που ισχυρίζονται ότι όσα διαβάζουν στα social media δεν επηρεάζουν τις αποφάσεις για τις αγορές τους”.
Συνδυάζοντας στοιχεία από τη συμμετοχή των πελατών στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης επιχειρήσεων, με στοιχεία σχετικά με τις αγορές τους πριν και μετά την προώθηση μέσω των social media, οι ερευνητές βρήκαν ότι τα ποστ στα social media ενισχύουν σημαντικά την επίδραση των παραδοσιακών μεθόδων προώθησης στην τηλεόραση ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Όταν τα social media συνδυάστηκαν με το τηλεοπτικό μάρκετινγκ, η δαπάνη των πελατών αυξήθηκε κατά 1.03% και οι διασταυρούμενες αγορές κατά 0.84%. Σε συνδυασμό με το e-mail marketing, η δαπάνη των καταναλωτών αυξήθηκε κατά 2.02% και οι διασταυρούμενες αγορές κατά 1.22%. Διασταυρούμενες αγορές έχουμε όταν ένας πελάτης αγοράζει επιπρόσθετα προϊόντα ή υπηρεσίες από την ίδια φίρμα.
“To καθαρό μήνυμα αυτής της μελέτης είναι ότι το marketing μέσω των social media είναι σημαντικό, και οι manager θα πρέπει να το υιοθετήσουν για να χτίσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους”, λέει ο Bezawada. “Η ανάπτυξη μιας κοινότητας και μιας αφοσιωμένης ομάδας οπαδών μπορεί να έχει αντίκτυπο στα έσοδα και στα κέρδη μιας επιχείρησης”.
πηγη
“Ένα ουδέτερο ή ακόμη και ένα αρνητικό ποστ στα social media με υψηλό αριθμό απόκρισης, επιδρά πιο θετικά στις πωλήσεις από ένα θετικό ποστ που δεν έχει καθόλου likes, σχόλια ή κοινοποιήσεις”, λέει ο αναπληρωτής καθηγητής μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου του Μπάφαλο, Ram Bezawada.
“Αυτό είναι πραγματικότητα ακόμη και για πελάτες που ισχυρίζονται ότι όσα διαβάζουν στα social media δεν επηρεάζουν τις αποφάσεις για τις αγορές τους”.
Συνδυάζοντας στοιχεία από τη συμμετοχή των πελατών στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης επιχειρήσεων, με στοιχεία σχετικά με τις αγορές τους πριν και μετά την προώθηση μέσω των social media, οι ερευνητές βρήκαν ότι τα ποστ στα social media ενισχύουν σημαντικά την επίδραση των παραδοσιακών μεθόδων προώθησης στην τηλεόραση ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Όταν τα social media συνδυάστηκαν με το τηλεοπτικό μάρκετινγκ, η δαπάνη των πελατών αυξήθηκε κατά 1.03% και οι διασταυρούμενες αγορές κατά 0.84%. Σε συνδυασμό με το e-mail marketing, η δαπάνη των καταναλωτών αυξήθηκε κατά 2.02% και οι διασταυρούμενες αγορές κατά 1.22%. Διασταυρούμενες αγορές έχουμε όταν ένας πελάτης αγοράζει επιπρόσθετα προϊόντα ή υπηρεσίες από την ίδια φίρμα.
“To καθαρό μήνυμα αυτής της μελέτης είναι ότι το marketing μέσω των social media είναι σημαντικό, και οι manager θα πρέπει να το υιοθετήσουν για να χτίσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους”, λέει ο Bezawada. “Η ανάπτυξη μιας κοινότητας και μιας αφοσιωμένης ομάδας οπαδών μπορεί να έχει αντίκτυπο στα έσοδα και στα κέρδη μιας επιχείρησης”.
πηγη