ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΕΠΛΥΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ...

Vfor Vourkos

Ο μαθητής από την Αστόρια ξεσπάει: δεν είμαι αλήτης.
Αίσθηση προκάλεσε ο μαθητής ο οποίος “αρνήθηκε” να δώσει το χέρι του στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. 
Ο Πρωθυπουργός χαιρετούσε δια χειραψίας, όλους όσους συναντούσε κατά την επίσκεψη του στο Λύκειο του Αγίου Δημητρίου Αστόριας, ωστόσο ένας μαθητής όπως φαίνεται στο video αρνήθηκε να του δώσει το χέρι του. 
Όπως εξηγεί στα “Nέα της Αστόριας”,
«Βρισκόμουν στην τουαλέτα του σχολείου μου, αφού από την αγωνία μου είχα συχνοουρία. Όλο το βράδυ ήμουνα άυπνος, αφού η επίσκεψη του πρωθυπουργού, μου είχε δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες. 

Ξαφνικά και ενώ έπλενα τα χέρια μου, είδα από τον καθρέπτη τον πρωθυπουργό να βγαίνει από την τουαλέτα και να αποχωρεί βιαστικά, χωρίς να πλύνει τα χέρια του. Είναι αλήθεια ότι έχω ένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα, αφού ο daddy δεν μας αφήνει να κάτσουμε στο τραπέζι χωρίς να πλύνουμε τα χέρια μας, οπότε όταν τον είδα να με πλησιάζει πήγα αρχικά προς τα πίσω. 
Εκείνος έδειξε να επιμένει, εγώ όμως σκέφτηκα ότι αν του έδινα το χέρι μου δεν θα μπορούσα να φάω τα peanuts που είχα στην τσέπη μου, μια και δεν είχα φάει καλό breakfast. 
Σέβομαι τον κύριο Αλέξη, αλλά περισσότερο φοβάμαι τα μικρόβια.
 Ζητώ συγνώμη από τους γονείς μου και το σχολείο μου αν τους πρόσβαλα».


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 00.50:
 

 
Top