
Περισσότεροι από το 75% των καταναλωτών, που συμμετείχαν στην έρευνα, αναζητούν υγιεινά τρόφιμα και ποτά, με την πλειονότητα να αναγνωρίζει πλέον πως η μείωση της ζάχαρης και των λιπαρών στα τρόφιμα είναι επιτακτική ανάγκη. Οι καταναλωτές στην Ευρώπη αναγνωρίζουν ως υγιεινά τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα τρόφιμα που παραδοσιακά έχουν συνδεθεί με την υγιεινή διατροφή, όπως το γιαούρτι και τα δημητριακά, όπως επίσης και τα λειτουργικά τρόφιμα, αυτά δηλαδή, που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχουν κάποιο συγκεκριμένο όφελος για την υγεία, πέρα από τα θρεπτικά συστατικά που, ούτως ή άλλως, περιέχουν.
Κανάλια διανομής
Σύμφωνα με την έρευνα, τα σούπερ μάρκετ αποτελούν την πρώτη επιλογή των καταναλωτών για την αγορά υγιεινών τροφίμων, με το 82% να τα επιλέγει. Δεύτερη επιλογή στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι τα μανάβικα με 43%, ενώ οι υπαίθριες αγορές φτάνουν το 16%. Μεγάλες αγορές της Ευρώπης όπως η Γαλλία, η Γερμανία και η Σουηδία εστιάζουν σε τρόφιμα όπως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, το γιαούρτι και τα δημητριακά. Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε χώρες, όπως η Ιταλία, ξεπερνά το 65% ημερησίως, ενώ στις ίδιες κατηγορίες προϊόντων εστιάζει και η Γερμανία, με την καθημερινή κατανάλωση να φτάνει το 56%. Το γεγονός αυτό για μια χώρα όπως η Ελλάδα με πλούσια παραγωγή οπωροκηπευτικών προϊόντων ανοίγει ευκαιρίες για την προώθησή τους σε αυτές τις μεγάλες αγορές.
πηγη ypaithros.gr