Οι πρωταγωνιστές της σημερινής μας ιστορίας δεν γεννήθηκαν και δεν μεγάλωσαν σε χωράφι. Κάθε άλλο. Είναι και οι δυο τους παιδιά της πόλης. Μεγάλωσαν και γεννήθηκαν στην Αθήνα...



 Δεν είναι ούτε καλλιεργητές, ούτε παραγωγοί με την αυστηρή έννοια του όρου. Είναι όμως δύο δημιουργικοί νέοι Ελληνες που δεν κάθισαν και δεν σκοπεύουν να κάτσουν στ' αυγά τους. Κάθε άλλο. Σήκωσαν μανίκια και δηλώνουν έτοιμοι να συνεχίσουν το εγχείρημα που ξεκίνησαν φτιάχνοντας, με τη συνεργασία αξιολογημένων τοπικών παραγωγών, μια σειρά από χειροποίητα και αγνά προϊόντα διατροφής με το σήμα BIG, δηλαδή Born Ιn Greece. Προς το παρόν, η σειρά των «γεννηθέντων εν Ελλάδι» ή των «ελληνικών γεννημάτων» περιλαμβάνει 5 μαρμελάδες και 4 μέλια.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Γιώργος Καλογερόπουλος και ο Βικέντιος Παναγιωτόπουλος είναι η ιδρυτική ομάδα του Born In Greece που ψάχνει, συλλέγει, αναδεικνύει και προωθεί προϊόντα, παραγωγούς, συνταγές, συνδυασμούς γεύσεων, συσκευασίες, ετικέτες, κανάλια και πλατφόρμες διανομής - και όλα αυτά χτίζοντας στρατηγικές συμμαχίες από τοπικούς παραγωγούς εγνωσμένης ποιότητας μέχρι ευφάνταστους designers. Το δίδυμο είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα αυτού που ονομάζεται «επιχειρηματικότητα της παρέας» - μια επιχειρηματικότητα που κερδίζει έδαφος στις μέρες μας καθώς φτάνουν και περισσεύουν δύο καλά φιλαράκια μαζί με μια ιδέα, πολλή επιμονή και μεράκι που δεν μετριέται σε χρήματα και ώρες... Το εγχείρημα μπορεί να έχει αρχίσει με τα ελεγχόμενα βήματά του να μετρά δυνάμεις, αλλά τα δύο φιλαράκια διατηρούν τις πρωινές δουλειές τους και, όπως εξομολογούνται με το χέρι στην καρδιά, «εμπειρία στον επιχειρηματικό χώρο δεν υπάρχει, όσο προχωράμε μαθαίνουμε, ευτυχώς υπάρχουν πολλές γνωριμίες σε πολλούς τομείς».

Φοιτητές στη Σκοτία με τα καλούδια της μαμάς

Η ιστορία των δύο φίλων, συνεταίρων αλλά και κουμπάρων ξεκινά κάπου στη Σκοτία την περίοδο των μεταπτυχιακών σπουδών τους. Τότε, συνειδητοποίησαν ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλη απήχηση στους ξένους φίλους τους. Κάπως έτσι αρχίζει να τρέχει το στόρι.

Οι δυο τους κάθε φορά που επέστρεφαν στη Σκοτία έφερναν λάδι, παξιμάδια, μέλι αλλά και μαρμελάδες από τα χέρια της μητέρας τους, οι οποίες ως γνήσιες Ελληνίδες μαμάδες ήθελαν να δίνουν καλούδια στον γιόκα τους. Εννοείται ότι όλα τα μοιράζονταν με φίλους τους από διάφορες χώρες και όλα άρεσαν σε όλους πάρα πολύ.
Αρχισε λοιπόν σιγά-σιγά να σκέφτονται να ασχοληθούν με κάτι που αφενός τους άρεσε πολύ, αφετέρου θα είχε επιτυχία στο εξωτερικό. Στη συνέχεια σκέφτηκαν ότι όλα τα προϊόντα στα ράφια μοιάζουν μεταξύ τους, γι' αυτό ήθελαν να διαφοροποιηθούν. Πώς; Με το να δώσουν μια απολύτως αυθεντική ελληνική ταυτότητα στα προϊόντα τους. Στην αρχή ήθελαν ένα έξυπνο λογοπαίγνιο που θα τους διαχώριζε από τα δεκάδες ή εκατοντάδες άλλα στα ράφια. Ετσι λοιπόν δημιουργήθηκε το BIG.

17a

Μεγάλο με την πρώτη ματιά, αλλά βασικότερη η πρόταση που προκύπτει από το ακρωνύμιο: και το Born In Greece γεννήθηκε! Ομως, αυτό δεν τους έφτανε για να έχουν μία ολοκληρωμένη ελληνική ταυτότητα, αλλά και γενικότερα να είναι διαφορετικοί. Σκέφτηκαν «τι δεν έχουν τα άλλα προϊόντα στα καταστήματα;».

Τις εικόνες των ανθρώπων που τα παρασκευάζουν βέβαια! Παραδοσιακές φιγούρες γυναικών, όπως παλιά, που έφτιαχναν στις κατσαρόλες του σπιτιού τους μαρμελάδες για όλη την οικογένεια, αλλά και τους ανθρώπους που συλλέγουν το μέλι από τη φύση. Αντρες μελισσοκόμοι όπως τους ξέρουμε από το παρελθόν με τα μελίσσια και τις κερήθρες αντικατοπτρίζουν αυτό που θέλουν να προωθήσουν, την αυθεντικότητα των προϊόντων τους.

Δεν είναι μόνο η ιδιαίτερη συσκευασία που διαφοροποιεί τα προϊόντα της Born In Greece αλλά και το εξαιρετικής ποιότητας και ιδιαίτερο περιεχόμενό τους. Η Foodwill δημιούργησε το λογότυπο και τη συσκευασία για το brand. Το λογότυπο και η ετικέτα του σχεδιασμού δίνουν μια σύγχρονη πινελιά σε αυτά τα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα με τρόπο που κάνει το brand νεανικό, καλλιτεχνικό και παιχνιδιάρικο. Η γραμματοσειρά του λογότυπου παραπέμπει στην τέχνη του tattoo. Επιπλέον, η ίδια η δουλειά τους προσθέτει αξία σε παραγωγούς και προϊόντα, δημιουργεί προϋποθέσεις για την ανάδειξη νέων συνδυασμών ανάμεσα σε προϊόντα και παραγωγούς από όλη την Ελλάδα που διακρίνονται για την επιμονή τους στο στοιχείο της τοπικότητας.

Φρούτα από τη Μακεδονία, μέλι από την Κρήτη
ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ

Μαρμελάδες: Οι πέντε χειροποίητες μαρμελάδες (70% περιεκτικότητα σε φρούτο), διαφορετικές από τα συνηθισμένα, σε εκπληκτικούς και ιδιαίτερους συνδυασμούς φρέσκων φρούτων με σοκολάτα, λουίζα και κανέλα (μήλο με κανέλα, φράουλα με μαύρη σοκολάτα, φράουλα με λευκή σοκολάτα, πορτοκάλι με σοκολάτα, ροδάκινο με λουίζα) που θυμίζουν γεύσεις από το σπίτι και πραγματική αίσθηση φρούτου, χωρίς συντηρητικά, πηκτίνη και πρόσθετα αρώματα. Μαρμελάδες που παρασκευάζονται μόνο όταν το φρούτο είναι στην εποχή του, με κάθε στάδιο της παραγωγής να είναι όπως αυτό που έκανε η μαμά μας χρόνια στο σπίτι. Οι μαρμελάδες έρχονται από τη Μακεδονία από πιστοποιημένη οικοτεχνία με πολύ προσωπικό χρώμα.

Μέλι: Τέσσερα εξαιρετικής ποιότητας μέλια από την Κρήτη - θυμαρίσιο, με κανέλα Κεϊλάνης, με ολόκληρα φουντούκια και μέλι από νέκταρ από άνθη πορτοκαλιάς.
Και τα μεν και τα δε είναι για προϊόντα πιστοποιημένα από όλους τους σχετικούς φορείς - IFS, FDA, ISO, DIO. Τα προϊόντα ήδη βρίσκονται διαθέσιμα στο εμπόριο και η καλή ανταπόκριση που έχουν ανοίγει τον δρόμο και για ένταξη και άλλων πολλών.

Who is who: Ο Γιώργος είναι 32 ετών και εργάζεται σε πολυεθνική εταιρεία. Εχει σπουδάσει Οινολογία και Τεχνολογία ποτών στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει κάνει μεταπτυχιακό στο Εδιμβούργο στον τομέα food science & quality control. Ο Βικέντιος είναι τρία χρόνια μεγαλύτερος από τον Γιώργο. Ασχολείται στον τομέα της πολιτικής επικοινωνίας. Εχει σπουδάσει στο Deree και στο Εδιμβούργο Computer Science.

πηγή: newmoney.gr
 
Top