Το Σάββατο θα εξεταστεί το θέμα από το διοικητικού συμβούλιο του ΟΛΠ, που θα εγκρίνει τη διενέργεια σχετικού διαγωνισμού για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίου.
Στελέχη του ΟΛΠ ότι το πλοίο κρίνεται επικίνδυνο για τη ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, ενώ λόγοι δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν την άμεση απομάκρυνσή του με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί ότι στελέχη εταιρειών εξειδικευμένων σε ναυάγια, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφεραν ότι το εκτιμώμενο κόστος για την απομάκρυνση του «Παναγία Τήνου» κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό και πιθανόν ξεπερνά την αξία του.
Η επιχείρηση της απάντλησης των υδάτων από το εσωτερικό του πλοίου, αναμένεται να ξεκινήσει από τη νέα εταιρεία που θα αναλάβει το έργο τις επόμενες ημέρες με την κατάθεση και των σχετικών αδειών στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά.
Το «Παναγία Τήνου» ήταν παροπλισμένο εδώ και καιρό στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς το ΝΑΤ είχε προχωρήσει σε κατάσχεση λόγω οφειλών.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις και με βάση τα σχέδια του πλοίου, το «Παναγία Τήνου» έχει γεμίσει από τη μία πλευρά με 25.000 τόνους νερού, ενώ στο εσωτερικό του τα νερά φαίνεται να έχουν προκαλέσει μεγάλες ζημιές στα περισσότερα σημεία.
Γύρω από το πλοίο έχει τοποθετηθεί αντιρρυπαντικό φράγμα ενώ έως τώρα δεν έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.