Η πρόταση που σύμφωνα με πηγές του δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας περιλαμβάνεται στην ημερήσια διάταξη του Δ.Σ. του ΟΛΠ για κατεδάφιση του Ταινιόδρομου Κράκαρη (φωτό) προκαλεί για άλλη μια φορά αντιδράσεις.
Συγκεκριμένα, αναμένεται προσφυγή στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ήδη από τη Δευτέρα το πρωί, ώστε να μπλοκαριστεί η συγκεκριμένη εισήγηση προς το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, ενώ σύμφωνα με μία γραμμή πληροφόρησης ο ίδιος ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας επικοινώνησε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού εκφράζοντας του την διαφωνία του με την συγκεκριμένη επιλογή.
Σημειώνεται ότι ο Ταινιόδρομος Κράκαρη, μαζί με το Υαλουργείο Λιπασμάτων, τον Ηλεκτρικό Σταθμό, το Σιλό, τον Ταινιόδρομο Σιτηρών και τις Δεξαμενές, θεωρούνται από τα ελάχιστα βιομηχανικά μνημεία του λιμανιού του Πειραιά, που έχουν διασωθεί.
Ήδη σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης κυκλοφορούν σχόλια που ζητούν να σταλεί ένα μήνυμα προς το ΔΣ του ΟΛΠ: "Ούτε να το διανοείστε!".
Επιπλέον σημειώνεται προς τους μηχανικού του ΟΛΠ (η σχετική εισήγηση προέρχεται προφανώς από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΛπ ) : «Αγαπητοί συνάδελφοι μηχανικοί του ΟΛΠ μην κουράζεστε άδικα με εισηγήσεις που δεν θα εφαρμοστούν. Ήταν δουλειά του ΟΛΠ, που ορθώς από πολλά χρόνια είχε αποφασίσει την διάσωση και επανάχρηση του, να προχωρήσει στην επισκευή του. Και αν αποφάσισε ότι δεν μπορεί να το κάνει, να το παραδώσει στον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας ως συνέχεια του θαλασσίου μετώπου των Λιπασμάτων».
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι πριν 14 χρόνια, το 2002 κι ενώ μόλις είχε τοποθετηθεί νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΟΛΠ, είχε προωθηθεί στον τότε πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας προς υπογραφή ανάλογη απόφαση, η οποία όταν έγινε αντιληπτό τι περιελάμβανε δεν υπογράφηκε. Εκτοτε πάντως ο «προβλήτας Κράκαρη», όπως είναι γνωστός, ουδέποτε συντηρήθηκε, ενώ προσπάθειες που έγιναν προ κρίσης, περί το 2007 -08, για αξιοποίηση του (δημιουργία καφέ – εστιατόριου) δεν ευοδώθηκαν, καθώς παρά την εξαιρετική θέα που προσφέρει ο χώρος τόσο μέσα στο λιμάνι όσο και στο Σαρωνικό, δεν θεωρήθηκε επενδυτικά ενδιαφέρουσα πρόταση.
portnet