Ολοένα και αυξάνεται η δυναμική της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου τροφίμων και γενικότερα ειδών σούπερ μάρκετ ενώ έως το 2020 ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων που θα πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου, αναμένεται να φτάσει τα 383 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή» η εμπειρία από το εξωτερικό σε συνδυασμό με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών που αυτή επιφέρει, ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, δείχνουν ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, τροφίμων και μη θα αποτελούν τα επόμενα χρόνια αναπόσπαστο μέρος του λιανεμπορίου.
Ήδη τρεις από τις μεγάλες παραδοσιακές αλυσίδες έχουν αναπτύξει και ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, ενώ οι μικρότερες αλυσίδες αναμένεται να δραστηριοποιηθούν μέσα στο 2016.
Αξιοπρόσεκτη είναι η παρουσία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, επιχειρήσεων δηλαδή που διαθέτουν τα προϊόντα αποκλειστικά μέσω διαδικτύου και δεν έχουν και συμβατικά καταστήματα (όπως είναι, για παράδειγμα, το welovesupermarket.gr). Μάλιστα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η λειτουργία του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ e-fresh.gr.
newmoney.gr
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή» η εμπειρία από το εξωτερικό σε συνδυασμό με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών που αυτή επιφέρει, ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, δείχνουν ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, τροφίμων και μη θα αποτελούν τα επόμενα χρόνια αναπόσπαστο μέρος του λιανεμπορίου.
Ήδη τρεις από τις μεγάλες παραδοσιακές αλυσίδες έχουν αναπτύξει και ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, ενώ οι μικρότερες αλυσίδες αναμένεται να δραστηριοποιηθούν μέσα στο 2016.
Αξιοπρόσεκτη είναι η παρουσία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, επιχειρήσεων δηλαδή που διαθέτουν τα προϊόντα αποκλειστικά μέσω διαδικτύου και δεν έχουν και συμβατικά καταστήματα (όπως είναι, για παράδειγμα, το welovesupermarket.gr). Μάλιστα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η λειτουργία του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ e-fresh.gr.
newmoney.gr