Η υγιεινή διατροφή αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα της Tetra Pak Hellas για τις τάσεις στην αγορά τροφίμων και συσκευασίας.
Σύμφωνα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από τις 11 Ιανουαρίου έως και τις 17 Ιανουαρίου 2016, εννέα στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι τους απασχολούν οι εξελίξεις της αγοράς προϊόντων υγιεινής διατροφής, ενώ μόλις το 7% δεν δείχνει κάποιο ενδιαφέρον.
AdTech Ad
Σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, ανησυχεί τους καταναλωτές το θέμα της ύπαρξης συντηρητικών στα τρόφιμα που καταναλώνουν αλλά και η «διαδρομή» που ακολουθεί το προϊόν πριν φτάσει στο πιάτο τους. Οι βιταμίνες και τα συντηρητικά φαίνεται να είναι αρκετά σημαντικό μέρος της πληροφορίας που αναζητούν για τα τρόφιμα εννέα στις δέκα μητέρες. Επιπλέον, το 82% των Ελλήνων καταναλωτών φαίνεται να προτιμάει συσκευασίες, οι οποίες είναι ανακυκλώσιμες και κατασκευάζονται με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 53% των Ελλήνων καταναλωτών παρακολουθούν από κοντά την αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής, το 39% παρακολουθούν από κάποια απόσταση ενώ το 7% δε δείχνει κάποιο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, επτά στους δέκα καταναλωτές διαβάζουν πάντα τις ετικέτες πριν αγοράσουν ένα προϊόν. Το 85% των Ελλήνων καταναλωτών θέλει να γνωρίζει τη διαδρομή που έχει διανύσει το προϊόν που αγοράζει μέχρι να φτάσει στο τραπέζι του. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά προϊόντων με βιταμίνες ή ευεργετικές ιδιότητες, ενώ το 83% ανησυχεί για το θέμα της υπαρξης συντηρητικών στα τρόμιμα που καταναλώνουν.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις πληροφορίες που αναγράφονται στην ετικέτα των προϊόντων δείχνουν ότι έχουν οι γυναίκες (ηλικίας 45-55).
Όσον αφορά στις ενέργειες εξοικονόμησης στις αγορές προϊόντων διατροφής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οκτώ στους δέκα Έλληνες καταναλωτές τους τελευταίους 6 μήνες προτίμησαν οικονομικές συσκευασίες ή πακέτα συσκευασιών. Το 78% των καταναλωτών έκανε χρήση εκπτωτικών κουπονιών, ενώ στους γονείς αυξάνεται το ποσοστό ακόμα περισσότερο (86%). Επίσης, οι ηλικίες 25-35 αγοράζουν πιο συχνά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με την έρευνα ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές θεωρεί τη συσκευασία σημαντική για την ασφάλεια στη διατροφή.
Εξαιρετικά σημαντικό να μπορεί να διατηρήσει τα θρεπτικά συστατικά του γάλακτος ή του χυμού (85%) και να έχει κατασκευαστεί με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον (82%), δηλώνουν οι Έλληνες καταναλωτές.
Αναλύοντας τις διαφορετικές συμπεριφορές των δύο φύλων και ομάδων, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως οι γυναίκες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη βάση στο να είναι πρακτικές & εύχρηστες, ενώ Έλληνες καταναλωτές που προέρχονται κυρίως από τα ηλικιακά groups 45-55 ενδιαφέρονται περισσότερο να προστατεύει το προϊόν το περιβάλλον (85%). Στο σύνολο ενισχύεται η τάση να μπορούν να τις χρησιμοποιούν στον δρόμο ή τη δουλειά (71%).
Πηγή:onmed.gr
Σύμφωνα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από τις 11 Ιανουαρίου έως και τις 17 Ιανουαρίου 2016, εννέα στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι τους απασχολούν οι εξελίξεις της αγοράς προϊόντων υγιεινής διατροφής, ενώ μόλις το 7% δεν δείχνει κάποιο ενδιαφέρον.
AdTech Ad
Σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, ανησυχεί τους καταναλωτές το θέμα της ύπαρξης συντηρητικών στα τρόφιμα που καταναλώνουν αλλά και η «διαδρομή» που ακολουθεί το προϊόν πριν φτάσει στο πιάτο τους. Οι βιταμίνες και τα συντηρητικά φαίνεται να είναι αρκετά σημαντικό μέρος της πληροφορίας που αναζητούν για τα τρόφιμα εννέα στις δέκα μητέρες. Επιπλέον, το 82% των Ελλήνων καταναλωτών φαίνεται να προτιμάει συσκευασίες, οι οποίες είναι ανακυκλώσιμες και κατασκευάζονται με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 53% των Ελλήνων καταναλωτών παρακολουθούν από κοντά την αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής, το 39% παρακολουθούν από κάποια απόσταση ενώ το 7% δε δείχνει κάποιο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, επτά στους δέκα καταναλωτές διαβάζουν πάντα τις ετικέτες πριν αγοράσουν ένα προϊόν. Το 85% των Ελλήνων καταναλωτών θέλει να γνωρίζει τη διαδρομή που έχει διανύσει το προϊόν που αγοράζει μέχρι να φτάσει στο τραπέζι του. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά προϊόντων με βιταμίνες ή ευεργετικές ιδιότητες, ενώ το 83% ανησυχεί για το θέμα της υπαρξης συντηρητικών στα τρόμιμα που καταναλώνουν.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις πληροφορίες που αναγράφονται στην ετικέτα των προϊόντων δείχνουν ότι έχουν οι γυναίκες (ηλικίας 45-55).
Όσον αφορά στις ενέργειες εξοικονόμησης στις αγορές προϊόντων διατροφής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οκτώ στους δέκα Έλληνες καταναλωτές τους τελευταίους 6 μήνες προτίμησαν οικονομικές συσκευασίες ή πακέτα συσκευασιών. Το 78% των καταναλωτών έκανε χρήση εκπτωτικών κουπονιών, ενώ στους γονείς αυξάνεται το ποσοστό ακόμα περισσότερο (86%). Επίσης, οι ηλικίες 25-35 αγοράζουν πιο συχνά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με την έρευνα ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές θεωρεί τη συσκευασία σημαντική για την ασφάλεια στη διατροφή.
Εξαιρετικά σημαντικό να μπορεί να διατηρήσει τα θρεπτικά συστατικά του γάλακτος ή του χυμού (85%) και να έχει κατασκευαστεί με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον (82%), δηλώνουν οι Έλληνες καταναλωτές.
Αναλύοντας τις διαφορετικές συμπεριφορές των δύο φύλων και ομάδων, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως οι γυναίκες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη βάση στο να είναι πρακτικές & εύχρηστες, ενώ Έλληνες καταναλωτές που προέρχονται κυρίως από τα ηλικιακά groups 45-55 ενδιαφέρονται περισσότερο να προστατεύει το προϊόν το περιβάλλον (85%). Στο σύνολο ενισχύεται η τάση να μπορούν να τις χρησιμοποιούν στον δρόμο ή τη δουλειά (71%).
Πηγή:onmed.gr