Πριν ακόμη φθάσει στη Βουλή η επίμαχη διάταξη που ενεργοποιήσει το μέτρο της απόσυρσης ΙΧ νέα σενάρια για επιπλέον φόρους στα αυτοκίνητα έρχονται να προκαλέσουν...
«τρικυμία» σε μια «παγωμένη» αγορά που
έχει στερήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το κράτος.
Μάλιστα τα «φέσια» από τους ιδιοκτήτες οχημάτων αναμένεται να ξεπεράσουν τα 532 εκατ. ευρώ στα τέλη Μαρτίου που θα αναρτηθούν στο Taxisnet τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα καθώς ήδη πάνω από 870.000 ιδιοκτήτες χρωστούν 252 εκατ. ευρώ από ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας στα οποία θα προστεθούν και περίπου 280 εκατ. ευρώ από τα πρόστιμα. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς τι έχει να γίνει σε περίπτωση αύξησης της φορολογίας στην κτήση αλλά και στην χρήση...
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου εκτιμούν πως οι διαρροές περί νέων φόρων στον κλάδο θα προκαλέσει νέο «πάγωμα» στις πωλήσεις καθώς οι καταναλωτές που είχαν αποφασίσει να αποκτήσουν αυτοκίνητο θα περιμένουν μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον κλάδο αλλά και για τα δημόσια έσοδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia η φορολόγηση των αυτοκινήτων θα τεθεί στο τραπέζι από μηδενική βάση και θα εξεταστούν από τον αρχή όλοι οι φόροι που επιβάλλονται στην κτήση αλλά και στην χρήση.
Ωστόσο στελέχη από την αγορά αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σχετικά με την απόδοση της νέας φορολογίας καθώς εκτιμούν πως μπορεί τελικά να επιφέρουν τα αντίθετα από τα προσδοκόμενα αποτελέσματα στα έσοδα.
Ειδικότερα το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα έχει προταθεί από το οικονομικό επιτελείο ώστε να μπορέσουν να μειώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα αναμένεται να αυξήσει την τιμή στην αμόλυβδη και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,03 και 0,05 ευρώ αλλά σύμφωνα με τα λίτρα που καταναλώνονται στην Ελλάδα τα έσοδα θα ανέλθουν σε μόλις 161 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ