Καλύτερες σχολικές επιδόσεις έχουν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου που τρώνε κάθε μέρα πρωινό γεύμα, σύμφωνα με βρετανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστηγμονικό έντυπο Public Health Nutrition.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, με επικεφαλής τη Δρ Χάνα Λίτλκοτ, ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν 5.000 παιδιά, εννέα έως 11 ετών, από 100 δημοτικά σχολεία.
Από την επεξεργασία των δεδομένων προέκυψε ότι, όσο καλύτερο ποιοτικά ήταν το πρωινό γεύμα του παιδιού, τόσο καλύτερους βαθμούς έτεινε να είχε στα σχολικά μαθήματα. Αντίθετα, η κατανάλωση γλυκών, σνακ και άλλων μη υγιεινών τροφών στο πρωινό δεν επιδρούσε θετικά στη σχολική απόδοση των μαθητών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και προηγούμενες έρευνες είχαν δείξει ότι το πρωινό γεύμα σχετίζεται γενικότερα με καλύτερη υγεία και με μεγαλύτερη ικανότητα νοητικής συγκέντρωσης.
«Η νέα μελέτη παρέχει τις ισχυρότερες έως σήμερα ενδείξεις για τις σχέσεις ανάμεσα στο τι τρώνε οι μαθητές και πόσο καλά τα πάνε στο σχολείο. Υπάρχει ξεκάθαρη συνέργεια ανάμεσα στην υγεία και στην εκπαίδευση. Είναι σαφές ότι η βελτίωση της υγείας των μαθητών επιφέρει και εκπαιδευτικές βελτιώσεις» σχολιάζει η Δρ Λίτλκοτ.
Και ο καθηγητής Κοινωνιολογίας του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, Κρις Μπόνελ, συμπληρώνει ότι «η έρευνα έρχεται να προστεθεί σε έναν αυξανόμενο όγκο διεθνών στοιχείων, που δείχνουν ότι η επένδυση πόρων για τη βελτίωση της υγείας των νέων είναι πιθανό να βελτιώσει επίσης τις σχολικές επιδόσεις τους. Τα σχολεία πρέπει να εστιάσουν από κοινού στην υγεία και στην εκπαίδευση των μαθητών ως συμπληρωματικούς στόχους και όχι ως ανταγωνιστικές προτεραιότητες».
πηγη zanzaninfo.gr
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, με επικεφαλής τη Δρ Χάνα Λίτλκοτ, ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν 5.000 παιδιά, εννέα έως 11 ετών, από 100 δημοτικά σχολεία.
Από την επεξεργασία των δεδομένων προέκυψε ότι, όσο καλύτερο ποιοτικά ήταν το πρωινό γεύμα του παιδιού, τόσο καλύτερους βαθμούς έτεινε να είχε στα σχολικά μαθήματα. Αντίθετα, η κατανάλωση γλυκών, σνακ και άλλων μη υγιεινών τροφών στο πρωινό δεν επιδρούσε θετικά στη σχολική απόδοση των μαθητών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και προηγούμενες έρευνες είχαν δείξει ότι το πρωινό γεύμα σχετίζεται γενικότερα με καλύτερη υγεία και με μεγαλύτερη ικανότητα νοητικής συγκέντρωσης.
«Η νέα μελέτη παρέχει τις ισχυρότερες έως σήμερα ενδείξεις για τις σχέσεις ανάμεσα στο τι τρώνε οι μαθητές και πόσο καλά τα πάνε στο σχολείο. Υπάρχει ξεκάθαρη συνέργεια ανάμεσα στην υγεία και στην εκπαίδευση. Είναι σαφές ότι η βελτίωση της υγείας των μαθητών επιφέρει και εκπαιδευτικές βελτιώσεις» σχολιάζει η Δρ Λίτλκοτ.
Και ο καθηγητής Κοινωνιολογίας του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, Κρις Μπόνελ, συμπληρώνει ότι «η έρευνα έρχεται να προστεθεί σε έναν αυξανόμενο όγκο διεθνών στοιχείων, που δείχνουν ότι η επένδυση πόρων για τη βελτίωση της υγείας των νέων είναι πιθανό να βελτιώσει επίσης τις σχολικές επιδόσεις τους. Τα σχολεία πρέπει να εστιάσουν από κοινού στην υγεία και στην εκπαίδευση των μαθητών ως συμπληρωματικούς στόχους και όχι ως ανταγωνιστικές προτεραιότητες».
πηγη zanzaninfo.gr