Το 2011 ο Απόστολος Αποστολάκης είχε μία ιδέα, να φέρει και στην Ελλάδα αυτό που είχε ήδη αρχίσει να εδραιώνεται στην Αμερική: την παραγγελιοληψία παραγγελιών delivery μέσω internet. Στο ξεκίνημα ο ίδιος μαζί με τους συνεταίρους του πήγαινε σε εστιατόρια για να πείσει τους καταστηματάρχες να μπουν στην νέα τεχνολογία και παρακολουθούσε την όλη διαδικασία από κοντά ώστε να ξεπεραστούν οι παιδικές ασθένειες.
Κάπως έτσι γεννήθηκε το e-food.gr, του οποίο από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του δεν αμφισβητήθηκε η πρωτοκαθεδρία του. Σύμφωνα με πληροφορίες από το σύνολο των παραγγελιών delivery που πραγματοποιούνται μέσω internet, το e-food.gr πραγματοποιεί πάνω από 50% ή αλλιώς πάνω από 12.000 παραγγελίες την ημέρα. Το στοιχείο αυτό εκτίμησαν και οι Γερμανοί του διεθνούς κολοσσού deliveryhero.com που ανακοίνωσαν την Τρίτη την εξαγορά της e-food.gr.
Τι έχει η επόμενη ημέρα για τον ταλαντούχο κ. Αποστολάκη; Κατ' αρχάς την ταχύτερη ανάπτυξη τουdoctoranytime.gr, της start-up που δημιουργήθηκε το 2012 σε μία ιδέα της συνιδρύτριας Ελευθερίας Ζούρου, και η οποία μας βοηθάει na αναζητήσουμε βάση κριτηρίων και να κλείσουμε ραντεβού με ιδιώτες γιατρούς συνεκτιμώντας και την εμπειρία άλλων ασθενών. Η εταιρεία έχει περάσει εδώ και δύο μήνες σε κερδοφορία και έχει τριπλασιάσει τον αριθμό των ασθενών που εξυπηρετεί (4.000 τον Απρίλιο του 2015 από 1.500 τον αντίστοιχο μήνα του 2014) ενώ όπως αναφέρει ο Απόστολος στο WE του news247, φέτος θα κάνει τα πρώτα της διεθνή βήματα, και συγκεκριμένα τον προσεχή Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει την δραστηριοποίηση της στο Βέλγιο, μία χώρα όπου δεν υπάρχουν αντίστοιχες πλατφόρμες.
Από εκεί και πέρα ο κ. Αποστολάκης έχει επιδοθεί τον τελευταίο χρόνο σε μία σειρά επενδύσεων σε start-up ως angel investor (σ.σ. επενδυτής που χρηματοδοτεί επιχειρηματικές ιδέες στο πρώτο στάδιο υλοποίησης τους) . Σχεδόν ανά δύο μήνες εισέρχεται και σε μία και από τα πρώτα δείγματα ο ίδιος δεν φαίνεται να απογοητεύεται. "Πέρα από την δυνατότητα οικονομικών αποδόσεων με γεμίζει να αισθάνομαι ότι βοηθάω νέους ταλαντούχους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν καινοτόμες υπηρεσίες με ξεκάθαρο στόχο τις διεθνείς αγορές".
Η αρχή έγινε πριν από οκτώ μήνες, από την e-table.gr, την υπηρεσία, που όπως προδίδει και το όνομα της, προσφέρει την δυνατότητα της on line κράτησης τραπεζιού σε εστιατόρια. “Τον Απρίλιο πραγματοποιήσαμε πάνω από 1.500 κρατήσεις και η έως τώρα πορεία δείχνει να είναι σταθερά ανοδική χωρίς εντυπωσιακά ξεσπάσματα. Η ανάπτυξη εκτιμούμε ότι δεν θα είναι εκρηκτική, όπως αυτή του e-food.gr. H αιτία είναι ότι ο Έλληνας δεν έχει μάθει να κάνει κράτηση σε εστιατόριο, από την στιγμή που όπου πηγαίνουμε συνήθως βρίσκουμε τραπέζια με αποτέλεσμα να μπούμε στην λογική αυτή. Το στοιχείο που εμείς δίνουμε σαν αξία στο e.table.gr είναι ότι πέρα από το ότι ανακαλύπτεις εστιατόρια που ίσως δεν γνώριζες την ύπαρξη τους, κάνεις πολύ εύκολα την κράτηση και το σημαντικότερο έχεις εκπτώσεις τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας καθώς και άλλα οφέλη αν χρησιμοποιείς την υπηρεσία επανειλημμένα”.
Δημιούργημα μόλις τριών μηνών είναι το https://www.funkmartini.gr/ το οποίο δίνει την δυνατότητα στις επισκέπτριες του να κλείσουν on line υπηρεσίες ομορφιάς, αδυνατίσματος και ευεξίας. Παρά το σύντομο της παρουσία του έχει καταφέρει και τον τελευταίο μήνα να κλείσει με επιτυχία περισσότερα από 300 ραντεβού. Πέρα από τον Απόστολο Αποστολάκη στην funkmartini.gr έχει επενδύσει και ο Philipp Brinkmann της travelplanet24.com.
Σε ότι αφορά την πρώτη του εταιρεία, το e-shop.gr - που πλέον φαντάζει “αρχαία” και ας έχει ιστορία μόνο 17 χρόνων, μετά από τις περιπέτειες που είχε την περίοδο της κρίσης δείχνει να καταφέρνει να βρίσκει ξανά τα πατήματα του. Το 2014 το βρήκε να κλείνει την χρήση με πωλήσεις ύψους 80 εκατ. ευρώ (είχαν πέσει στα 36 εκατ. ευρώ το 2011) έχοντας παράλληλα καλύψει υποχρεώσεις προς εργαζόμενους και δημόσιο ενώ κάνει προσπάθειες να χτίσει ξανά τις σχέσεις της με τους προμηθευτές.
Τι έχει το μέλλον για τον Απόστολο; πέρα από κάποιους αγώνες τρίαθλου που βοηθούν τον 41χρόνο να αποσυμπιεστεί από την καθημερινότητα της δουλειάς. Νέες επενδύσεις, όπως αυτή στη weengs.co.ukπου ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, την νέα προσπάθεια των ιδρυτών της locish (Αλέξης Χριστοδούλου και Γρηγόρης Ζωντανός) η οποια πριν από λίγους μήνες είχε άδοξο τέλος. “Η αποτυχία δεν είναι κάτι το οποίο πρέπει να σε καταδικάζει αλλά πρέπει να σε διδάσκει”. Αλλά και άλλες πολλές καθώς όπως παραδέχεται μετά από την αποεπένδυση στην e-food.gr έχει πλέον μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση αλλά και διάθεση για ανάληψη ρίσκου με ικανές ομάδες και νέα φιλόδοξα επιχειρηματικά εγχειρήματα.