Στην απελευθέρωση των προσφορών, έτσι ώστε αυτές να διενεργούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους εμπόρους να ρευστοποιούν αποθέματα ανά πάση στιγμή, προσανατολίζεται το υπουργείο Ανάπτυξης...
Η υφιστάμενη νομοθεσία προβλέπεται να αντικατασταθεί με κώδικα δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή από τις προσφορές, τις προωθητικές ενέργειες και τις εκπτώσεις, ο οποίος θα παρέχει και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στους εμπόρους. «Μπούσουλας» – σύμφωνα με την Καθημερινή – για την κατάρτιση του ελληνικού κώδικα αποτελεί αυτός που εφαρμόζεται στην Αγγλία, όπου περιγράφονται αναλυτικά και με ακρίβεια οι διάφορες μορφές προσφορών και οι σχετικοί περιορισμοί. Επί τάπητος τίθεται ακόμη η θεσμοθέτηση ειδικών εκπτωτικών περιόδων για τα εποχικά είδη. Όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, θα πρέπει να καλύπτεται νομοθετικά έμπορος που πουλά, για παράδειγμα, χριστουγεννιάτικα είδη και θέλει στις 30 Δεκεμβρίου να προχωρήσει σε ρευστοποίηση των εμπορευμάτων του μέσω εκπτώσεων. Τέλος, προβληματισμό προκαλεί η μη αποτελεσματικότητα των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Εκπρόσωποι των μικρομεσαίων εμπόρων, καθώς και καταναλωτικών οργανώσεων έχουν θέσει θέμα κατάργησής τους στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έχει ξεκινήσει από τον Ιούλιο για τον κώδικα δεοντολογίας.